לא לנשים בלבד: פילינג טבעי לידיים תוצרת בית

הקפידו על טיפול שבועי, ואתם יכולים להיפרד לשלום מהעור היבש סביב הציפורניים ולקדם בברכה ידיים רכות ונעימות יותר. כל מה שאתם צריכים זה דבש, סוכר ושתי שקיות ניילון אטומות. הטיפול אולי ישבית אתכם למשך שעה, אבל התוצאה שווה הכל (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
אתם יכולים להיפרד לשלום מהעור היבש (צילום: vivaluxury.blogspot.co.il)

ידיים: הן נוגעות, ומסדרות ומקלידות ומבשלות ומנקות ובאופן כללי, באות לשימוש כל רגע ביממה. מה שאומר, שהן זקוקות גם לטיפול הולם קבוע שישמור אותן רעננות.

לא משנה אם אתם נשים או גברים, הנה טיפול מומלץ שיחזיר לידיים את הרכות והנעימות בעזרת פילינג טבעי עם חומרים שכבר יש לכם בבית.

מה צריך? 3 כפות דבש גולמי, 1/4 כוס סוכר, קערה קטנה, מטרפה/כף לערבוב ושתי שקיות זיפ (פס סגור) גדולות.

בקערה, מערבבים את הדבש והסוכר, ומורחים את התערובת על הידיים. מעסים היטב לתוך העור, כך שהפילינג יגיע גם לשכבות עמוקות יותר.

מכניסים כל יד לשקית וסוגרים (זה השלב שתצטרכו עזרה מזוג ידיים נוסף). ממתינים במשך 10 דקות ולאחר מכן שוטפים היטב במים פושרים, מנגבים ומורחים קרם ידיים (בהנחה שאתם מחזיקים אחד כזה) .

איך זה עובד? הסוכר מקלף בעדינות את העור היבש ומסלק את התאים המתים, אך בנוסף - והנה משהו שאולי לא ידעתם - הסוכר הוא למעשה מקור לחות טבעי, המזין את העור. לעומתו, לדבש הגולמי יש תכונות אנטיבקטריאליות המנקות את העור מחיידקים.

רוצים טיפול עוצמתי יותר? עטפו את הידיים הנתונות בשקיות במגבות חמות, מה שיעזור לחומרים שבסוכר והדבש לחדור עמוק יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר