חדשות האוכל

'עוגת טיפת גשם' - עוגה שקופה ללא קלוריות

הטירוף החדש מיפן שעומד לשנות את כל מה שידעתם על עוגות ומאפים: דארן וואנג קם בוקר אחד והחליט לקחת קינוח יפני מסורתי לשלב הבא - להגדיל אותו משמעותית ולשווק כעוגה ללא קלוריות, וככל הנראה, גם ללא טעם - רק מראה פוטוגני ותחושה מרעננת בפה עם כל ביס (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
'עוגת טיפת גשם' - עוגה שקופה ללא קלוריות (צילום: מתוך הפייסבוק של Raindrop Cake)

הטירוף החדש מיפן שעומד לשנות את כל מה שידעתם על עוגות ומאפים: דארן וואנג קם בוקר אחד והחליט לקחת קינוח יפני מסורתי בשם 'מיזו שינגן מוצ'י' לשלב הבא - להגדיל אותו משמעותית ולשווק כעוגה ללא קלוריות, וככל הנראה, גם ללא טעם - רק מראה פוטוגני ותחושה מרעננת בפה עם כל ביס.

הקינוח היפני המקורי (צילום: shutterstock)

לעוגה ניתן השם המתבקש 'טיפת גשם', שמלבד צורתה החיצונית הזהה לטיפה, היא מורכבת מרכיבים זהים - תערובת של מים מינרלים ואגר (תחליף טבעוני לגלוטן).

אמנם לעוגה אין ממש טעם, אבל המרקם שלה נותן תחושה כאילו אתם אוכלים קינוח. ואם חסר לכם המתוק בסוף הארוחה, ניתן לפזר מעל אבקת סוכר. אופציה נוספת, זה תוספת של דבש ואגוזים קלויים - ממש כמו שמגישים עם הקינוח היפני.

ממציא עוגת טיפת הגשם, דארן וואנג (מתוך אינסטרגם)

וואנג מספר שהעוגה היא כמו "לקחת חלק בחייו של ג'וק, שבשבילו, טיפות המים שהוא שותה מהעלים - ענקיות. שנית, המרקם מאוד ייחודי - עדין ושברירי, חוויה יוצאת דופן לפה. והשילוב של כל זה משך אותי ליצור אותה".

יש גרסה כשרה? (צילום: מתוך הפייסבוק של Raindrop Cake)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר