נעצרו ערבי ושתי נשים מירושלים בחשד שעשקו קשישים

על אף האלימות שהפעיל כלפיה הערבי ממזרח ירושלים, היהודיה וחברתה שיתפו איתו פעולה כדי לעשוק כספים רבים מקשישים, באמצעות לחץ פסיכולוגי-רגשי. המשטרה מחפש עוד קרבנות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שלושה חשודים, שתי נשים מירושלים וערבי ממזרח העיר, נעצרו על ידי המשטרה בחשד לעושק ומרמה של מאות אלפי שקלים במזומן מקשישים עריריים, במשך מספר חודשים. החקירה החלה בתלונה שהוגשה למשטרת ירושלים על ידי קשיש יהודי שדיווח כי החשודים יצרו איתו קשר לפני מספר חודשים, וסיפרו לו כביכול אחת מהנשים חולה ועליה לעבור טיפולים בחו"ל וצריכה כסף שם כך.

הקשיש ריחם עליה, ולכן העביר לה דרך החשוד, מדי כמה שבועות, מעטפות עם סכומי כסף מזומן עבור טיפולים רפואיים, כשהסכום הכולל הגיע לפי ההערכה ל-250,000 ₪. כשלא יכל לשלם לה יותר, הפעילו עליו החשודים לחץ שבעקבותיו הוא החל לקחת הלוואות מגורמים שונים, מה שהרע את מצבו הרפואי של הקשיש עד לאישפוזו.

שלושת החשודים, ערבי בן 35 תושב מזרח ירושלים ושתי נשים בשנות ה-30 תושבות העיר, קשרו עצמם למיוחס להם. במסגרת החקירה דיווחה אחת הנשים על אלימות כלפיה מצד החשוד, בעבר. מעצרו של החשוד הוארך ומחר צפויה הפרקליטות להאריך עוד את מעצרו, ושתי הנשים שוחררו בתנאים.

ראש מפלג הונאה במשטרת ירושלים אומר, כי "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשודים אשר פעלו במרמה, ניצלו קשישים עריריים ועשקו מהם מאות אלפי שקלים. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למצות את החקירה ולהעמידם לדין". החקירה נמשכת במטרה לאתר עוד קורבנות, שכנראה נפגעו מהחשודים באמצעות אותה השיטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר