הסיבה המדעית שמשפחה גדולה זה רעיון טוב

או לפחות שני ילדים. מחקר חדש מצא שילדים שיש להם אח / אחים קטנים מהם, נוטים פחות להשמין ומדד ה-BMI שלהם נמוך יותר. ילדים זה שמחה - ובריאות, מסתבר (מחקרים, בריאות)

משפחה גדולה - האחים הגדולים מרוויחים (צילום: pixabay.com)

מחקר חדש שפורסם לאחרונה על ידי האקדמיה האמריקנית לרפואת הילדים, ילדים שהתברכו באחים קטנים מהם, ואפילו אח אחד או אחות, נוטים להיות בעלי היקף מותניים צר יותר כשהם מגיעים לכיתה א', ומדד ה-BMI שלהם נמוך יותר. מצד השני, ילדים יחידים, ללא אחים, נטו פי שלושה יותר לסבול מעודף משקל.

לדברי החוקרים, הסיבה לכך היא שבדרך כלל כאשר המשפחה מתרחבת, ההורים מבצעים שינויים באורח החיים שמשפיעים על הדרך בה הם מאכילים את הילדים הגדולים יותר כשתינוק חדש מתווסף.

אחד השינויים העיקריים הוא שתוספת של בן משפחה מקלה על חינוך הילדים הגדולים יותר להרגלי אכילה קבועים ומסודרים, שאצל ילדים יחידים עלולים להפוך למקור לתשומת לב שלילית ואכילה לא בריאה שבסופו של דבר גורמים לעלייה במשקל.

סיבה נוספת: הילדים הגדולים יזוזו יותר. עם אחים, הילדים הגדולים יותר זוכים לחברים למשחק והם נהיים פעילים יותר (היי, למה לבזבז שעות בצפייה בסרטים או קריאה, כאשר אתה יכול לעצבן את אחותך הקטנה ולרדוף אחריה בכל הבית?).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר