מה יעשה רכניץ עם תג השם של ירדן ג'רבי?

מי שקנה את התג של המדליסטית האולימפית הישראלית ירדן ג'רבי, הוא המליארדר החרדי שלמה רכניץ. דיווח: רכניץ מתכוון להעמיד את התג למכירה נוספת ולגייס כסף עבור חולים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

לאחר ההישג באולימפיאדת ריו, מכרה השבוע המדליסטית האולימפית הישראלית ירדן ג'רבי את התג מחליפת הג'ודו שלה באולימפיאדת ריו באמצעות אתר eBay, בסכום של כ־52 אלף דולרים, אותם תרמה לטיפול בילדים חולי סרטן.

העיתון "ישראל היום" דיווח בסוף השבוע כי מי שקנה את התג הוא המליארדר החרדי שלמה רכניץ. העיתון מציין כי רכניץ, שחי בלוס אנג'לס, מרבה לתרום לישיבות וכוללים בארץ ולחיילי צה"ל.

מקורביו בארץ מספרים כי הוא מתכוון להציע את התג למכירה ולגייס עוד כסף למען הילדים החולים: "שלמה אף פעם לא מסתפק במועט, המחיר שהוא שילם עבור התג הוא אמנם לא קטן, אבל הוא יעשה כל שביכולתו לגייס עוד כסף עבור המחלקה. לתרום כסף זה דבר ענק, אבל הבאזז שנוצר סביב המכירה מעצים את האפקט ומביא לתודעת הציבור את חשיבות התרומה".

שמוליק ג'רבי, אביה של ירדן, סיפר ל"ישראל היום": "העלינו את זה לאתר ועקבנו, ראינו שזה מגיע ל־15 אלף דולר וזהו. ואז פתאום קמנו בבוקר וראינו שזה זינק ל־52 אלף. ירדן היתה המומה, היא מאוד רוצה לפגוש אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר