לניאדו בסכנת קריסה? רשות המיסים עיקלה את חשבונות הבנק

בית החולים ע"ש לניאדו בנתניה, שנמצא בקשיים כלכליים, נקלע למשבר נוסף, במסגרתו חשבון הבנק שלו עוקל בעקבות חובות שנצברו ועומדים על סך של כ-40,000,000 שקל (ארץ)

משבר כלכלי. בית החולים לניאדו (באדיבות בית החולים לניאדו)

בית החולים החרדי בסכנת קריסה: בית החולים ע"ש לניאדו בנתניה, שנמצא בקשיים כלכליים חמורים בשנים האחרונות, נקלע למשבר נוסף, במסגרתו חשבון הבנק של בית החולים עוקל על ידי רשות המסים בעקבות חובות שנצברו ועומדים על סך של כ-40,000,000 שקל.

עוד בבריאות:

על פי דיווחים שונים, בית החולים שצובר גרעון שנתי בסך של כחמישים מיליון שקל, הסתבך עם רשות המסים לאחר שעשה שימוש בניכויי המס של העובדים שאמורים לעבור לרשות המסים. בעקבות כך דורשים ברשות המסים את התשלום כתנאי להסרת העיקול על חשבון הבנק של בית החולים.

שר הבריאות יעקב ליצמן שהתערב לטובת בית החולים, ביקש להזרים כ-8,000,000 מיליון שקל אך משרד הבריאות אינו יכול להעביר את התמיכה כל עוד החשבונות מעוקלים. לאחר לחצים, ברשות המיסים אמרו לליצמן כי יסירו את העיקול מחשבון הבנק בתנאי שבית החולים יתחיל להעביר את ניכויי המס של העובדים מכאן ולהבא וכי משרד הבריאות יתחייב להעביר את החוב לרשות המסים מהתקצוב השוטף של הממשלה בבית החולים.

כזכור, כפי שפורסם בחודשים האחרונים, בית החולים לניאדו שנקלע לגירעון חמור ולקשיים כלכליים המסכנים את עתידו, מתנהל כיום תחת מעקב צמוד של משרד הבריאות, בליווי רואה חשבון, ותוך מעקב יומי אחר תזרים המזומנים שלו, כך על פי כתבת תחקיר שפורסמה ב"דה מרקר".

כחלק מתכנית ההבראה המתגבשת, קיבל בית החולים באפריל האחרון 15 מיליון שקל מהמדינה כמקדמה - על חשבון התמיכה הכוללת. בקרוב תידרש המדינה להזרים לבית החולים, שאינו בבעלותה, כ-11 מיליון שקל - לאחר שבשנה שעברה כבר העבירה לו המדינה תמיכה של 11 מיליון שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר