הפסד נוסף לחביליו

בית המשפט אישר את העברת הכספים ל'אל המעיין'

סגן נשיא בית משפט המחוזי בירושלים דחה את בקשתו של עו"ד יוסי חביליו, ואישר לעיריית ירושלים להעביר מיידית את הכספים לתנועת 'אל המעיין' עבור כנס 'הקבלת פני רבו' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עצרת ה'קבלת פני רבו' בחג סוכות (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: סגן נשיא בית משפט המחוזי בירושלים, השופט יורם נועם, החליט לדחות את בקשתו של עו"ד יוסי חביליו, ואישר לעיריית ירושלים להעביר מיידית את הכספים לתנועת 'אל המעיין' עבור כנס 'הקבלת פני רבו' בבריכת הסולטן בחול המועד סוכות האחרון.

כזכור, חביליו דרש להוציא צו ביניים עוד לפני קיום כנס 'הקבלת פני רבו' בין השאר בשל טענה להדרת נשים כשהוא מסתמך על חוות דעתה של עו"ד דינה זילבר המשנה ליועמ"ש.

'אל המעיין' שיוצגה על ידי המומחה המנהלי-חוקתי עו"ד אורי קידר טענה מנגד כי ההפרדה חוקית ומותרת והאירוע התקיים כמתוכנן בחסות העירייה אחרי שבית המשפט דחה את הבקשה להוצאת צו ביניים.

לאחר החג הגיש עו"ד חביליו בקשה נוספת לעיכוב הכספים עד לקיום דיון בעתירה. מנגד טען עו"ד קידר כי משפטית אין לטענה עילה, וכי לא ניתן לקבל בצו ביניים החלטה שמערערת על אורחות החיים של הציבור החרדי בישראל.

לפני שעה קלה דחה בית המשפט לעניינים מנהליים את הבקשה הנוספת של חביליו והמשמעות היא כי עיריית ירושלים תוכל להעביר ישירות לספקים את הכספים, מיידית.

יצוין כי הדיון בעתירה עצמה יתקיים בסוף החודש אולם לעת עתה, זהו ההפסד השלישי של חביליו בתיק, פעמיים במחוזי בשבתו כבימ"ש לעניינים מנהליים ופעם אחת בעליון בשבתו כבג"ץ. באל המעיין מקווים שהוא יפסיד גם בסיבוב האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר