מצעד ההשמעות

אלו השירים הכי מושמעים השבוע בתחנות הרדיו

שירו של בני פרידמן ממשיך להוביל את רשימת ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות. בגזרת האינטרנט, כובש ברוך שלום עם "לא ימלט" את המקום הראשון. הרשימה המלאה (המצעד)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יונתן רזאל ובני פרידמן. מובילים (צילום: יח"צ)

המצעד השבועי של "רדיומטר" ו"כיכר השבת": ושוב, כמו בשבועות האחרונים, השיר הכי מושמע בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה" הוא "עברי אנוכי" של בני פרידמן. אחריו, במקום השני, נמצא השיר "קטנתי" של יונתן רזאל. גם במקום השלישי נמצא יונתן רזאל עם השיר "עכשיו אני עף". במקום הרביעי נמצא השיר "איתך אני" של אברהם פריד.

בקטגוריות תחנות הרדיו האינטרנטיות נמצא במקום הראשון השיר של ברוך שלום "לא ימלט". אחריו, במקום השני, נמצא איציק דדיה עם "אין יאוש בעולם". במקום השלישי שוכן לו "למלך" של אוהד מושקוביץ. במקום הרביעי באינטרנט, בירידה מהשבוע שעבר, נמצא "עברי אנוכי" של בני פרידמן.

הדירוג המלא:

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר