אוהבת את זארה? בישראל תשלמי יותר!

מתי לאחרונה יצא לך להתקל בטיקט מתומחר ברשתות הנבחרות שמראה כי הבגד שאת עומדת לרכוש בישראל, פשוט עולה יותר? מה הסיבה לכך? אין לכך הסבר מדעי, אך אולי הסבר שיניח את דעתך: 'אנחנו הישראליות משלמות יותר על בגדים, במיוחד אם מדובר ברשתות שאנחנו ממש אוהבות'. אם הפרשנות הנ"ל אינה מספקת אותך, הפוסט הבא שעלה ברשת ועורר אכזבה בקרב נשים רבות - אולי יסביר את התופעה (אופנה, סטייל)

טליה אדר | כיכר השבת |
כשאת קונה בגדים מרשתות נבחרות בארץ, לפעמים או ברוב המקרים מעצבן אבל ממש, לגלות כי המחיר של אותה שמלה בדיוק בה חשק ליבך, עולה בכ- 40 אחוז יותר. רק בשל העובדה היחידה שהינך תושבת ארץ הקודש ובהגדרה עיסקית יותר: את פשוט ישראלית.

אז ככה, לא שהפעם הנרגנות היא בשל האופי 'הצברי' המתלונן באורח קבע על תנאי הקיפוח, או על גזענות בשל היותנו תושבות הארץ, הפעם באמת מדובר ברצון עז של הרשתות הגדולות להרויח יותר על חשבון הנתון החשוב כי אנחנו 'בנות העם הנבחר'. אז נכון - שלהיות בת לעם מיוחס זה באמת שווה, אבל למה דווקא זה בא לידי ביטוי ברשת האהובה ביותר על בנות ישראל? זארה (כאילו.. מה נסגר?)

בפוסט שהעלה גדעון סלע ברשת, לאחר סיבוב שעשה ברשת האופנה זארה, הוא צילם טיקט של מחיר שהוצמד לשמלת ג'ינס מקולקציית הסתיו הבאה עלינו לטובה. ופשוט נדהם. השמלה עלתה 269 ש"ח, לארופאיות היא עולה רק 170 ש"ח. הפרש של כ- 100 שקלים, בהמרה לצרכן מדובר בפער של 40 אחוז.

הפוסט של גדעון סלע עורר מהומה, אבל חייבת לציין שהתגובה הראשונה שחלפה בראשי היתה: 'ואוו.. אנחנו שוות יותר מהארופאיות?'. אבל מהר מאד מחשבה יהירה זו חלפה לה ביעף ותפסה את מקומה תחושת החמצה, מי יודע כמה פריטים יכולתי לרכוש לעצמי אילו הייתי ארופאית נחשבת?

אז ככה, לא שהפעם הנרגנות היא בשל האופי 'הצברי' המתלונן באורח קבע על תנאי הקיפוח, או על גזענות בשל היותנו תושבות הארץ, הפעם באמת מדובר ברצון עז של הרשתות הגדולות להרויח יותר על חשבון הנתון החשוב כי אנחנו 'בנות העם הנבחר'. אז נכון - שלהיות בת לעם מיוחס זה באמת שווה, אבל למה דווקא זה בא לידי ביטוי ברשת האהובה ביותר על בנות ישראל? זארה (כאילו.. מה נסגר?),בפוסט שהעלה גדעון סלע ברשת, לאחר סיבוב שעשה ברשת האופנה זארה, הוא צילם טיקט של מחיר שהוצמד לשמלת ג'ינס מקולקציית הסתיו הבאה עלינו לטובה. ופשוט נדהם. השמלה עלתה 269 ש"ח, לארופאיות היא עולה רק 170 ש"ח. הפרש של כ- 100 שקלים, בהמרה לצרכן מדובר בפער של 40 אחוז.,הפוסט של גדעון סלע עורר מהומה, אבל חייבת לציין שהתגובה הראשונה שחלפה בראשי היתה: 'ואוו.. אנחנו שוות יותר מהארופאיות?'. אבל מהר מאד מחשבה יהירה זו חלפה לה ביעף ותפסה את מקומה תחושת החמצה, מי יודע כמה פריטים יכולתי לרכוש לעצמי אילו הייתי ארופאית נחשבת?,,זו לא הפעם הראשונה שיבואני הרשתות הנבחרות מעלים מחירים, על אף המחאות שעסקו בהורדת המחיר לצרכן. (ראה ערך מחאת הקוטג' ודומים לה). אך כל זה איננו עוזר כאשר את ניצבת מול טיקט שהושאר בטעות ובו מצויין שחור על גבי לבן כי בשל היותך 'צרכנית נאמנה לרשת האהובה עלייך' , עלייך לשלם 100 שקלים יותר..,ואם לא די בכך, זו התגובה של החברה (שעלתה באתר Xnet): מקבוצת אינדיטקס נמסר בתגובה: "מדיניות התמחור של קבוצת אינדיטקס נקבעת על פי מדיניות התמחור באותו השוק. תמחור המוצרים נקבע בהתאם לאיכותם העיצובית ואפיוני אותו הפריט במטרה לקבוע מחיר אטרקטיבי לשוק המקומי. המחירים משתנים בין מדינות בהתאם לקריטריונים אבסולוטיים כתוצאה מתנאי השוק המקומי. כתוצאה מכך, למרות שמחירינו אינם זהים בכל מדינה, המיצוב המסחרי שלנו הינו אחיד".,לאחר שקראתי את התגובה, וכדי להרגיע את עצמי מתחושת 'המירמה' כביכול.. חזרתי למחשבה הראשונה שחלפה בראשי (כמעט תמיד המחשבות הראשונות מתבררות כנכונות)
‏(צילומסך מיתוך פייסבוק)

זו לא הפעם הראשונה שיבואני הרשתות הנבחרות מעלים מחירים, על אף המחאות שעסקו בהורדת המחיר לצרכן. (ראה ערך מחאת הקוטג' ודומים לה). אך כל זה איננו עוזר כאשר את ניצבת מול טיקט שהושאר בטעות ובו מצויין שחור על גבי לבן כי בשל היותך 'צרכנית נאמנה לרשת האהובה עלייך' , עלייך לשלם 100 שקלים יותר..

ואם לא די בכך, זו התגובה של החברה (שעלתה באתר Xnet): מקבוצת אינדיטקס נמסר בתגובה: "מדיניות התמחור של קבוצת אינדיטקס נקבעת על פי מדיניות התמחור באותו השוק. תמחור המוצרים נקבע בהתאם לאיכותם העיצובית ואפיוני אותו הפריט במטרה לקבוע מחיר אטרקטיבי לשוק המקומי. המחירים משתנים בין מדינות בהתאם לקריטריונים אבסולוטיים כתוצאה מתנאי השוק המקומי. כתוצאה מכך, למרות שמחירינו אינם זהים בכל מדינה, המיצוב המסחרי שלנו הינו אחיד".

לאחר שקראתי את התגובה, וכדי להרגיע את עצמי מתחושת 'המירמה' כביכול.. חזרתי למחשבה הראשונה שחלפה בראשי (כמעט תמיד המחשבות הראשונות מתבררות כנכונות) לא נותר לי אלא לפרש את תגובתה של החברה: כי ארצנו האמנם קטנטנת נחשבת לשוק מסחר יקר יותר, נחשב יותר ופשוט קל לעבוד עלינו יותר..

בקיצור לפני שאת רוכשת פריט באחת מהרשתות הנבחרות, עיצרי לרגע וחשבי מתי הנסיעה הבאה שלך לאירופה, אולי עדיף כי תרכשי שם 2 במחיר 1? לשיקולך..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית