התרופה הטבעית והמנוסה לדיכאון

ההתייחסות הרווחת אל דיכאון היא כאל תופעה רגשית חולפת הניתנת לשליטה ע"י הסובלים ממנו. אך למעשה, דיכאון הוא הפרעה מוחית פיזיולוגית, בה מופרשים ממוח חומרים כימיים באופן לא תקין, והם אלו שגורמים לתחושות קשות של אומללות ועצב ומצב רוח ירוד

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
הגורמים לדיכאון יכולים להיות גנטיים או נסיבתיים, כתוצאה ממקרה טרגי, אך בכל מקרה התסמינים הם זהים ומתבטאים לא רק בתחושות קשות אלא גם בתסמינים פיזיים המצריכים טיפול תרופתי כגון: נדודי שינה, נטיות מזוכיסטיות ואובדניות וירידה בתיאבון.

בימינו, בתקופה של לחצים בלתי פוסקים, סכנת חיים תמידית, וחוסר סיפוק עצמי, דיכאון הוא תופעה שכיחה ומוכרת. חוסר טיפול ראוי והתייחסות אליו כאל תופעה חולפת ואזוטרית עלולים להסב נזקים של ממש, פיזיים ונפשיים, לסובלים ממנו.

כמו במחלות רבות ותופעות פיזיולוגיות אחרות גם לדיכאון מציעה הרפואה הטבעית פתרון. אם אתם סובלים ממנו, נסו את התרופה הטבעית הבאה. היא יעילה, פשוטה להכנה, ואפילו טעימה.

תרופת הפלא הזו מורכבת מרכיבים טבעיים, שלכל אחד מהם בנפרד, תכונות של ריפוי:

לימון - הלימון ידוע יכולות הריפוי שלו שהפכו אותו לתרופה טבעית מוכרת ואהודה בעולם. צריכה קבועה של לימון עשויה להועיל לטיפול בדלקות גרון, בעיות עיכול, הפרעות נשימה, לחץ דם גבוה, עצירות, ניקוי רעלים וטיפוח העור. בין היתר קיים בלימון ריכוז גבוה מאד של ויטמין C, שמחקרים הוכיחו שהוא מוריד את רמת הורמון הלחץ (קורטיזול), בגוף.

כורכום - כורכום הוא אחד מתוספי התזונה המומלצים ביותר עם אינספור יתרונות משמעותיים עבור הגוף והנפש. אך בין היתר רכיב הכרוכומין שמצוי בתבלין ידוע כיעיל לטיפול בתופעות הלוואי של דיכאון. ראשית הכורכומין ידוע כנוגד חמצון המסייע בהפחתת תגובות דלקתיות הנוצרות עקב תהליכים פיזיולוגיים המתרחשים במהלך דיכאון.

שנית הכרוכומין מעלה את רמות ה-BDNF במוח, החלבון המשפיע על יכולות החשיבה, הלמידה והזיכרון. ולבסוף, נמצא כי הכרוכומין מסדיר את פעילותם של מוליכים עצביים שונים במוח וביניהם: סרוטונין- שברמות הנכונות הוא מסדיר שינה, מגביר את התיאבון ומעלה את מצב הרוח, ודופמין - האחראי על התפקוד הקוגנטיבי, ועל יכולות הלמידה והקשב.

קבלו את לימונדת הכורכום שתעזור לכם להתגבר על הדיכאון ולשפר את מצב הרוח ויכולת התפקוד שלכם:

2 לימונים

1 כפית כורכום

4 כוסות מי סודה

3 כפות דבש

1 תפוז

הוראות הכנה:

סחטו את התפוז והלימונים, ואת המיץ ערבבו עם מי הסודה

הוסיפו כפית כוכרום וערבבו את לקבלת מראה אחיד

הוסיפו בהדרגה את הדבש לפי הטעם

ערבבו הכל, מזגו לכוס עם קוביות קרח, ושתו לרוויה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית