הזוג ששחזר את תמונות החתונה שלהם לאחר 42 שנות נישואים

קונרד ולואיז גונזלז הם מהזוגות האלה שאם תראו אותם לא תפסיקו לחייך, אלו שהשנים והזמן לא כיבו את הניצוץ שבעיניים, והאהבה ניכרת בכל החלפת מילה ומבט שלהם. הזוג שנישא לפני 42, החליט לאחרונה לצאת ליום צילום מיוחד לשחזור תמונות החתונה שלהם, לא יכולנו שלא לשתף אתכם בתוצאה המקסימה (ויראלי)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
בכל פעם שאני רואה זוג צעיר מאורס, אני מרגישה את זה, לצד השמחה וההתרגשות, מעין צביטה קטנה של קנאה, לא קנאה רעה, קנאה בתמימות הזאת, בשלמות, קנאה שמעוררת בי זכרונות עליזים מתקופה מאושרת. ההתרגשות הראשונית של הקשר, המבטים הזוהרים, הפנים הקורנות, כל סימני האושר שאני רואה בזוגות המרחפים הללו, מציפים בי את החוויה העוצמתית הזאת ומעוררים בי געגוע.

ההתרגשות הזו, האושר הנסוך הזה לא נמשכים לנצח. הקשר כן, האהבה - עם עבודה והשקעה בזוגיות - גם כן, אבל התחושה של הריחוף, הניצוצות של ההתחלה דועכים עם הזמן. ככה זה, החיים שוחקים, מהר מאד הזוגות הללו נשאבים לשגרה המבורכת המחזירה אותם לאט לאט למסלול החיים האמיתי, הקשר הולך ומעמיק ונעשה אמיתי ונכון יותר, אבל לצערינו זוגות ששוכחים לטפח את הקשר, להשקות את את קרקע הזוגיות ולשמור על הניצוץ הם לא תופעה נדירה כ"כ.

לכן, מעצים ומדהים אותי כל פעם מחדש, להיתקל בתופעה ההפוכה, בזוגות שלמרות מרוצת השנים והזמן הרב שחלף עדיין משמרים את הניצוץ הזה בעיניים, את התלות ההדדית, והאהבה ניכרת בהם עם כל מבט ומילה.

קונרד ולואיז גונזלז הם בהחלט אחד מהזוגות הללו. הזוג שנישא לפני 42, החליט לאחרונה לצאת ליום צילום מיוחד לשחזור תמונות החתונה שלהם. לא, הן לא אבדו להם חלילה, הזוג המאושר פשוט החליט לציין את אהבתם העזה בדרך ייחודית ומקורית במיוחד וערך סט צילומים שחיקה באופן מדויק את תמונות החתונה האמיתיות שלהם.

ההתרגשות הזו, האושר הנסוך הזה לא נמשכים לנצח. הקשר כן, האהבה - עם עבודה והשקעה בזוגיות - גם כן, אבל התחושה של הריחוף, הניצוצות של ההתחלה דועכים עם הזמן. ככה זה, החיים שוחקים, מהר מאד הזוגות הללו נשאבים לשגרה המבורכת המחזירה אותם לאט לאט למסלול החיים האמיתי, הקשר הולך ומעמיק ונעשה אמיתי ונכון יותר, אבל לצערינו זוגות ששוכחים לטפח את הקשר, להשקות את את קרקע הזוגיות ולשמור על הניצוץ הם לא תופעה נדירה כ"כ.,לכן, מעצים ומדהים אותי כל פעם מחדש, להיתקל בתופעה ההפוכה, בזוגות שלמרות מרוצת השנים והזמן הרב שחלף עדיין משמרים את הניצוץ הזה בעיניים, את התלות ההדדית, והאהבה ניכרת בהם עם כל מבט ומילה. ,קונרד ולואיז גונזלז הם בהחלט אחד מהזוגות הללו. הזוג שנישא לפני 42, החליט לאחרונה לצאת ליום צילום מיוחד לשחזור תמונות החתונה שלהם. לא, הן לא אבדו להם חלילה, הזוג המאושר פשוט החליט לציין את אהבתם העזה בדרך ייחודית ומקורית במיוחד וערך סט צילומים שחיקה באופן מדויק את תמונות החתונה האמיתיות שלהם.,,בראיון ל - BuzzFeed הם מעלים זכרונות מהיום בו נפגשו ומתארים את הדרך שעברו מאז, בחן רב ובהומור, הם מתפרצים זה לדברי זה, משלימים משפטים, ומתקנים טעויות במידה והגרסה של האחד לא תואמת את גרסתו של השני, והכל באהבה ניכרת לעין ובהומור. הם לא מטייחים עובדות ולא מציגים מציאות ורודה ללא קשיים, כמו כל זוג נשוי, לא מן הנמנע הוא שיתקלו במהמורות במהלך המסע הארוך שהם עוברים, אך לדבריהם, האהבה תמיד מנצחת. והיא באמת ניצחה, כפי שניתן לראות בתמונות המוצגות זה לצד זה, שמלבד 42 שנה שמבדילים ביניהם הן זהות כמעט בכל דבר אחר, בדמויות כמובן, בפוזת הצילום, ובאהבה הקורנת מפניהם שלא דעכה ולו במעט גם לאחר עשרות שנים של מסע ארוך ומפרך.,
צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של buzzfeed

בראיון ל - BuzzFeed הם מעלים זכרונות מהיום בו נפגשו ומתארים את הדרך שעברו מאז, בחן רב ובהומור, הם מתפרצים זה לדברי זה, משלימים משפטים, ומתקנים טעויות במידה והגרסה של האחד לא תואמת את גרסתו של השני, והכל באהבה ניכרת לעין ובהומור. הם לא מטייחים עובדות ולא מציגים מציאות ורודה ללא קשיים, כמו כל זוג נשוי, לא מן הנמנע הוא שיתקלו במהמורות במהלך המסע הארוך שהם עוברים, אך לדבריהם, האהבה תמיד מנצחת. והיא באמת ניצחה, כפי שניתן לראות בתמונות המוצגות זה לצד זה, שמלבד 42 שנה שמבדילים ביניהם הן זהות כמעט בכל דבר אחר, בדמויות כמובן, בפוזת הצילום, ובאהבה הקורנת מפניהם שלא דעכה ולו במעט גם לאחר עשרות שנים של מסע ארוך ומפרך.

צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של buzzfeed]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית