קוקו: מה הציפורניים שלך אומרות עלייך?

גם לציפורניים שלך יש תפקיד חשוב, והן אומרות עלייך כמעט הכל * אז מה באמת מסתתר מאחורי הציפורניים, וגם כמה טיפים שיעזרו לך לשמור עליהם מטופחות (יופי, בריאות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
1. מה הציפורן אומרת עלי?

זו בטח לא הפעם הראשונה שבה יגידו לך שהציפורניים הן סוג של חלון ראווה למתרחש בתוככי הגוף, אבל לא רבות יודעות שהציפורניים, ממש כמו השיער, ניזונות גם ממה שאת מכניסה לגוף. כך שלפעמים, אם התזונה שלך לקויה, אם את לא שותה מספיק מים ואם את סובלת ממחסור בוויטמינים הציפורניים יסבלו מכך ולא יעזור כל המניקור שבעולם. הן ייעשו שבריריות יותר, ייטו להיסדק ולהתפצל ויעשו צרות באופן כללי. גם העישון, אגב, מזיק לציפורניים.

2. מתקלף לי

תעיד כל חובבת לקים שהרגע שבו הלק מתחיל להתקלף הוא הרגע שבו מתחיל המאבק: מצד אחד הדחף לקלף אותו ולתלוש מהציפורן. ומצד שני, הידיעה שמוטב שלא, כי זה פשוט נראה מחריד ולא תמיד יש מסיר לק בהישג יד. אבל זה לא רק זה – תלישת הלק מהציפורן פוגמת משמעותית בשכבת הציפורן העליונה ומחלישה אותה. כדי להימנע מזה, רצוי למרוח מדי יום או יומיים מייבש לק. כך תאריכו את חיי הלק על הציפורן וגם תמנעו את תחילתו של הקילוף.

3. לחות וטוב לה..

הקפדה על קרם ידיים איכותי ועשיר במיוחד תסייע גם לשמירה על הציפורניים, משום שאלה סופגות לא מעט מתלאות היום שלנו וממש כמו העור, זקוקות לחידוש מאגרי הלחות שלהן. קרם הידיים עשיר בוויטמינים A ו-E, החשובים מאוד להתחדשות העור. לציפורניים הוויטמינים האלה תורמים מאוד לחידוש צמיחת התאים בעור, מה שאומר – ציפורן חזקה יותר.

4. יוד, עוזר דווקא!

מריחה של יוד לבן על הציפורן אחת לשבוע, תהפוך את הציפורניים שלך לבריאות וחזקות. היוד הלבן הוא למעשה גרסה נוזלית של הכימיקל ואפשר לומר בפשטות שמדובר באשלגן נוזלי. היוד הוא שקוף ותוך כמה שעות נספג בציפורן, כך שאפשר למרוח אותו לפני השינה. הוא מעשיר אותה בכמות של אשלגן שתורם מאוד לקרטין, החומר שממנו עשויה הציפורן ובכך מחזק ומעשיר אותה וגם את העור שמסביב. את היוד ניתן לרכוש בבתי מרקחת ובחנויות טבע .

5. לשמן את הצפורן

העור שמסביב לציפורן, זה שלא פעם מתייבש, מתקלף ויוצר את אותם "קילופי עור" מרגיזים ומכאיבים בצדי הציפורן, למה? כי הוא גם זקוק לטיפוח. מריחת שמן הזנה ועיסוי עדין של העור מסביב לציפורן יעזור גם לשמור על העור שלם ולח וגם יתרום לזרימת הדם לציפורן, מה שבעצם עוזר לצמיחתה ובריאותה.

6. זהירות אציטון

בגלל היותו חומר כימי לכל דבר וחומר חזק מאוד שמשמש גם להסרת צבעים, עדיף להסתדר בלעדיו. תפקידו של האצטון הוא למעשה להמיס את הלק ובכך להסירו, אלא שעל הדרך הוא חודר גם לציפורן ומייבש אותה. אפשר להשתמש במסיר לק ללא אצטון שניתן למצוא היום בכל בית מרקחת. אם את ממש חייבת אצטון, כדאי להגביל את השימוש בו לפעם בשבוע בלבד.

7. מסיכה לציפורן

אם בא לך לפנק את הציפרניים, קחי קערה עם שמן זית וטבלי את הצפרניים ל- 15,20 דקות. הפעולה מלחחת את העור ומחזקת את הצפורניים פלאים, או שתמרחי על הידיים כמות גדולה של קרם ידיים, השחילי אותן לכפפות מכותנה והשאירי לכל הלילה..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית