14 שנה אחרי שפניה נהרסו מחומצה: "זכיתי בפני בחזרה"

כנגד כל הסיכויים שחומצה אלימה נשפכה על פניה, ילדה סונאלי מוקרג׳י את ביתה הראשונה. הלידה הזו סמלה עבורה את סיומה של תקופת סבל איומה שהחלה בתקיפה שחוותה בהיותה נערה וגרמה להרס מוחלט של פניה ולעוורון. אות נצחון (מהעולם)

mame | כיכר השבת |
14 שנים לאחר שמתקפת חומצה אלימה נשפכה על פניה, ילדה סונאלי מוקרג׳י את ביתה הראשונה. בלידה הניסית הזו היה מעבר לאושר הרגיל שבחביקת ילד ראשון. היא סמלה עבורה את סיומה של תקופת סבל איומה שהחלה בתקיפה שחוותה בהיותה נערה וגרמה להרס מוחלט של פניה ולעוורון.

השם שקיבלה התינוקת החדשה ע"י אמה ואביה הגאים הוא 'פארי', פיה. "התברכנו בפיה קטנה. אני לא יכולה להביע את האושר שלי וזהו ללא ספק היום המאושר בחיי", אמרה סונאלי. "להיות אמא זה באמת הרגשה מדהימה. ברגע בו נגעתי בפניה הוצפתי ברגשות עזים. הרגשתי כאילו קיבלתי את הפנים שלי בחזרה. כולם אומרים שהיא דומה לי".

"אני יכולה לשמוע אותה בוכה ולהרגיש אותה" אמרה האם העיוורת, " זוהי הרגשה מיוחדת, למרות שאני לא יכול לראות אותה, היא כבר הביאה אור לעולם החשוך שלי. "

סונאלי, סטודנטית שאפתנית לפסיכולוגיה היתה רק בן 17 כשחוותה אירוע אלימות מצד שלושה גברים כנקמה על כך שהתעלמה מהצקותיהם. הם שפכו עליה חומצה שהמיסה את פניה וגרמה לעיוורונה באופן מיידי. ההמשך היה מסע קשה בן 10 שנים של כאב פיזי ונפשי שכלל לפחות 28 ניתוחים שיקומיים. שלושת התוקפים נעצרו והורשעו ונידונו ל-9 שנות מאסר, אך שוחרר לאחר שלוש שנים בלבד.

השם שקיבלה התינוקת החדשה ע"י אמה ואביה הגאים הוא 'פארי', פיה. "התברכנו בפיה קטנה. אני לא יכולה להביע את האושר שלי וזהו ללא ספק היום המאושר בחיי", אמרה סונאלי. "להיות אמא זה באמת הרגשה מדהימה. ברגע בו נגעתי בפניה הוצפתי ברגשות עזים. הרגשתי כאילו קיבלתי את הפנים שלי בחזרה. כולם אומרים שהיא דומה לי".,"אני יכולה לשמוע אותה בוכה ולהרגיש אותה" אמרה האם העיוורת, " זוהי הרגשה מיוחדת, למרות שאני לא יכול לראות אותה, היא כבר הביאה אור לעולם החשוך שלי. ",סונאלי, סטודנטית שאפתנית לפסיכולוגיה היתה רק בן 17 כשחוותה אירוע אלימות מצד שלושה גברים כנקמה על כך שהתעלמה מהצקותיהם. הם שפכו עליה חומצה שהמיסה את פניה וגרמה לעיוורונה באופן מיידי. ההמשך היה מסע קשה בן 10 שנים של כאב פיזי ונפשי שכלל לפחות 28 ניתוחים שיקומיים. שלושת התוקפים נעצרו והורשעו ונידונו ל-9 שנות מאסר, אך שוחרר לאחר שלוש שנים בלבד.,,משפחתה של סונאלי לא עמדה בחובות ובעלויות הטיפולים היקרים שהיא נאלצה לעבור במטרה לשקם את פניה, סונאלי נכנסה לדיכאון ולפני 4 שנים אף הגישה בקשת רשות להמתת חסד. אך ארגון צדקה מקומי ששמע על סיפורה, לקח עליה חסות והחליט לממן את הטיפולים.,לאחר שהסתירה את פניה המצולקים מהציבור במשך כמעט עשור היא הופיעה בשעשועון טלוויזיה פופולרי וזכתה בשלושה מיליון רופי (35,000 £)
‏צילום: חאמיד שאריף, משפחה

משפחתה של סונאלי לא עמדה בחובות ובעלויות הטיפולים היקרים שהיא נאלצה לעבור במטרה לשקם את פניה, סונאלי נכנסה לדיכאון ולפני 4 שנים אף הגישה בקשת רשות להמתת חסד. אך ארגון צדקה מקומי ששמע על סיפורה, לקח עליה חסות והחליט לממן את הטיפולים.

לאחר שהסתירה את פניה המצולקים מהציבור במשך כמעט עשור היא הופיעה בשעשועון טלוויזיה פופולרי וזכתה בשלושה מיליון רופי (35,000 £)מה שאפשר לה לממן את הטיפול בה.

הופעתה בתקשורתה הייתה נקודת מפנה בחייה כשהפכה אותה לפנים של מאות אנשים ששרדו מתקפות חומצה בארץ, והיא החלה לקבל תמיכה - הן רגשית והן כלכלית - מהומני מעריצים שצפו בה.

אחד מהם היה צ׳יטארנג׳ן טיווארי, שלאחר שראה אותה בפרק של תכנית פשע בטלוויזיה שכנע אותה לפגוש אותו, מפגש שהסתיים באפריל האחרון כשהשניים הפכו לבעל ואישה בטקס חתונה מרגש במיוחד.

כעת, 9 חודשים לאחר מכן, חבקה סונאלי את ביתה הראשונה, וסתמה את הגולל סופית על התקופה השחורה בחייה. "התחושה הזו היא מעבר למילים", אמר בעלה טיווארי, "חיכינו בקוצר רוח ליום הזה. וזה מדהים, יש לנו בת.. אני אעשה הכל כדי לשמור על שתיהן, על אשתי וביתי מאושרות."

‏"חיכינו בקוצר רוח ליום הזה. "צילום: חאמיד שאריף, משפחה

בעוד המאבק של סונאלי לצדק עדיין ממשיך, האם הטרייה אומרת שלידת בתה התחילה פרק חדש של אושר בחייה."זהו היום הכי טוב בחיים שלי. אני רוצה לתת לה את הטוב ביותר מהכל, ומקווה שהיא תגדל בבטחה ושיהיו לה חיים בטוחים," אמרה."הלידה של ביתי היא סוג של צדק אלוקי. התוקפים שלי רצו לגמור אותי אבל הבת שלי נצחה אותם".

סונאלי הוסיפה כי, "אני מרגישה שהחיים שלי שלמים עכשיו. זוהי התחושה הטובה ביותר לאחר שנים של ייאוש וייסורים. אני מרגישה שקיבלתי תגמול ראוי על כל הכאב שאני צריכה לסבול."

מקור

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית