הסוד לפנים המושלמות של קייט מידלטון נמצא במקרר שלך

בהתחשב בגזרה הדקיקה של הדוכסית מקיימברידג' ניתן להניח כי שוקולד נוטלה לא נכלל בתפריט היומי שלה, אבל חשיפה של הקוסמטיקאית האישית של קייט מגלה כי הוא בהחלט מהווה מרכיב חשוב וחיוני בשגרת הטיפוח שלה (טיפוח, סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
סודות היופי..
סודות היופי של הסלבריטאים מעסיקים ללא הרף אתרי ביוטי שונים, ונעים מטיפול בקוויאר עד מסיכות עוקץ הדבורים המפורסמות, אבל הסוד של קייט שנחשף בעזרת דברה מיטשל, הקוסמטיקאית הצמודה שלה, בהחלט לא שגרתי ובניגוד לשיטות מעוררות הבחילה, הוא די חביב ומתוק, כמותה.

בראיון טלוויזיוני ספרה הקוסמטיקאית המפורסמת שקייט מעדיפה את תכשירי הטיפוח הביתיים על פני טיפולי היופי היקרים שבשוק, ובמטבח המלכותי נרקחות בין היתר, מסיכות ביתיות לטיפול בעורה של הדוכסית הצעירה. הבולטת שבהן שנשמעת יותר כמו מתכון לעוגה מאשר מסיכה לפנים, משלבת סוכר, ממרח נוטלה ושפתון נגד יובש כשהשומן שבשוקולד מעניק לחות אינטנסיבית לעור.

אופן השימוש במסיכה המתוקה הזאת, כפי שהמחישה אותו מיטשל על דוגמנית בטלוויזיה הבריטית, הוא פשוט למרוח את המתוק המתוק הזה על עור הפנים, ולחכות שיתייבש. אפקט העור הרך והמבריק שיתקבל אמור להישאר למשך שבוע שלם.

העוקץ בשיטה הזו טמון, על פי דרמטולוגים אחרים, במרכיבים נוספים המצויים בממרח הנוטלה שעלולים לגרום לסתימת הנקבוביות, מה שמוביל להתפרצות אקנה ופריחות. "אולי זה עובד עבורה כחלק קטן משגרת יופי מלאה", אומר גארי גולדנברג, מנהל האגף לדרמטולוגיה בבית החולים הר-סיני בניו יורק. "השימוש בסוכר כאמצעי לפילינג עדין הוא בסדר, אבל הנקבוביות יכולות להיסתם מחלק מהמרכיבים מבוססי השמן שבנוטלה".

"למרות שאגוזי לוז ידועים כמקור מצויין לויטמין E ולאנטי-מחמצנים, לא הייתי ממליץ על שימוש בנוטלה ובמריחתה על עור הפנים. במקום זה אפשר להשתמש בשמן אגוזי לוז, ואת הנוטלה פשוט לאכול".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית