ילדים שעוזרים במטלות הבית יהיו מבוגרים מוצלחים יותר

ככל שתטילי על ילדייך מטלות יומיות הם יגדלו להיות מוצלחים גם אם נראה לך שהם יהיו ממורמרים יותר. ויש לכך סיבה מוצדקת (ילדים, מחקרים)

מאמע | כיכר השבת |
תנו להם מטלות..
יש סיבה לכך שילדיך נוטים להגיב בהתפרצויות זעם בכל פעם שאת מבקשת מהם לשטוף כלים. אחרי הכל, מי רוצה לבלות 20 דקות בקרצוף סיר פסטה עם שאריות של גבינה צהובה דבוקות במקום לצאת החוצה עם חברים? אבל במקום להימנע מעימותים צפויים ולהרים דגל לבן מראש, כדאי לך להתעקש ולשמור על העמדה שלך איתנה ויציבה. למה? כי מתברר ילדים שמבצעים את מטלות הבית גדלים להיות מבוגרים מוצלחים יותר.

"כשאתם גורמים להם לבצע את המטלות שלהם - להוריד את הזבל, לכבס את הכביסה שלהם, הם מבינים שהם צריכים לעשות את העבודה של החיים כדי להיות חלק מהחיים," אומרת ג'ולי לית'קוט היימס, מחברת הספר "איך לגדל מבוגר" למגזין Tech Insider. לית'קוט היימס, מעבירה סדרת הרצאות בהן היא מדברת על המחקר שלה שמוכיח כי ילדים שהתרגלו לבצע מטלות הצליחו בחיים יותר מאלו שלא.

"אם הילדים שלך לא שוטפים את הכלים, זה אומר שמישהו אחר יעשה את זה בשבילם", אומרת לית'קוט היימס "וכך הם מתחמקים לא רק מביצוע המטלה, אלא גם מההבנה שעבודה צריכה להיעשות ושכל אחד מאיתנו חייב לתרום לטובת הכלל". היא גם סבורה שילדים שחונכו לבצע מטלות יגדלו להיות עובדים טובים יותר בעלי יכולת של עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה, יהיו אמפתים יותר כלפי אחרים, ויוכלו לקחת על עצמם משימות באופן עצמאי.

ו -היי, זה גם אומר שאתם לא תצטרכו לשטוף את הכלים אחרי ארוחת הערב. כך שאתם יוצאים נשכרים מכל הכיוונים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית