המדריך לקניית בגדי ילדים

משימת בחירת בגדים לפני הפסח היא לא פשוטה בכלל, במיוחד כשמדובר במשפחה עם ילדים בגילאים צפופים, כדי שתוכלי לקנות בגדים בצורה מושכלת, הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לך לעשות זאת בקלות (הכנות לפסח)

שרה פכטר | כיכר השבת |
בגדי ילדים..
פעמיים בשנה, כשפסח מוביל בראש חובה עלינו לקנות לילדים שלנו בגדי חג. ואיך אני יודעת? הילדים שלי מזכירים לי פחות או יותר שלוש פעמים ביום שלא נשכח לקנות להם בגדים כי.. ולא רק הילדים, הבוקר שאלה אותי חמותי אם אני זוכרת שבפסח אנחנו באים לבקר, כשעניתי לה שברור, היא דאגה להזכיר לי ככה בקטנה שגיסתי קנתה בגדים מהממים בקולקצייה החדשה שכבר בחנויות.

ולא, היא ממש לא מנסה לרמוז לי משהו...

למשל ברשת חנויות קדס הבינו שאנחנו הנשים עומדות להסתדר בימים הקרובים על החנויות, וקולקציית הקיץ והחג כבר מחכה לנו שם. ליין צבעי הפסטל והגלידה משכה לי את העיניים, שלא נדבר על שילובי העלים לבנים. אין ספק חמותי תהיה מאושרת.

אז גייסתי למשימה את אורית שוהם מומחית באופנה שהצטרפה איתי לסיור בחנות קדס בירושלים והתאימה לבנים שלי שילובים מהממים שיוצרים לוק חגיגי ושבתי.

טיפים לקניית בגדי חג:

1. אנחנו בתקופה שהיא בין עונות ולכן חשוב לבחור פריטים ניטרליים כדי שלא נמצא את עצמנו לא משתמשים במה שקנינו.

לכן נקנה לילדים לוק קיצי ונוסיף מעל סריג דק וכך מה שקנינו ישמש אותנו לכל הקיץ.

2. לפני שאת יוצאת לקניית הבגדים 'חשבי מסלול'- בדקי את מצב הבגדים שיש בארון והסתכלי ביומן כמה ימי חול המועד יש וכמה חגים בכדי שלא תרכשי בגדי ם מיותרים.

3. אישית אני מעדיפה ללכת לבד לקנות בגדים לילדים אבל אם קשה לך ואת מעדיפה ללכת עם הילדים, המלצה שלי היא לקחת יום חופש בבוקר וללכת איתם בשקט כי בתקופה זו החנויות עמוסות והאופציה ללכת עם הילדים אחה"צ יכולה להפוך לחוויה מתסכלת .

4. נעליים- איך יודעים לבחור מידה מתאימה לילד אם הוא לא איתך? אני משרטטת כמין ספידה-ז"א מניחה את כף הרגל של הילד על דף ומציירת אותה ואחר כך גוזרת. ועם הספידה יותר קל לי לדייק במידה הנכונה.

5. סיימנו את הקניות, מתבלבלות מכמויות הבגדים, במיוחד במשפחה גדולה.

אנחנו מוצאות את עצמינו מגיעות לחג ומאבדות ידיים ורגליים- את החצאית הזאת עם איזה נעליים? הקשת-לאיזה בגד קניתי אותה? וכו'.

מה שאני עושה זו טבלה מסודרת שמחולקת לקטגוריות: חצאית, חולצה, קשת, גרביים וכו' את הטבלה אני מדביקה על פנים הארון, בשעת הצורך אני ישר שולפת את מה שצריך 10 דקות עבודה על הטבלה חוסכות הרבה התלבטויות.

שיהיה לכולנו חג שמח!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית