רכב חדש – לקנות? ליסינג? 0 ק"מ? כך תבחרו

עבור רובנו, רכב חדש הוא השקעה לא מבוטלת מבחינה כלכלית שחשוב לתכנן זמן רב מראש. כיום ישנן אפשרויות שונות שעומדות בפנינו וחשוב להכיר אותן בכדי שנוכל להשקיע בצורה הנכונה ביותר את הכסף שלנו (רכב, שיווקי)

רכב חדש - ליסינג? אילוסטרציה (צילום: pexels)

מהן היתרונות ומה החסרונות של קנייה של רכב חדש לחלוטין?

האפשרות הבסיסית ביותר של רכישת רכב חדש היא פשוט של קנייה מסוכנות הרכב, כלומר מהיבואנים של אותם הרכבים לארץ.

אפשרות זו היא טובה כאשר אנחנו יכולים להרשות אותה לעצמנו, משום שמדובר בצורה האמינה והנוחה ביותר לרכוש רכב – פשוט משלמים את הסכום המבוקש ומקבלים את הרכב.

רכב למכירה מטעם יבואניות הרכב הוא רכב שהאחריות שלו תקפה מרגע שבו אנו נוגעים בו והוא לא עלה על הכביש רגע אחד קודם, הוא חדש לחלוטין ולכן גם הבחירה שלנו בו תהיה אידאלית, משום שנוכל לבחור בדגם המתאים לנו במדויק. החיסרון העיקרי של רכישת רכב מיבואניות הרכב הוא ברור – מחיר.

מדובר בהשקעה שנחוץ עבורה הון לא מבוטל במזומן, ואם לא נוכל להרשות זאת לעצמנו נצטרך לבחור באפשרויות אחרות.

שיטת הליסינג מאפשרת לנו לקנות בצורה נוחה יותר – כיצד היא עובדת?

ליסינג מאפשר לנו לרכוש רכבים חדשים או רכבים מחברות השכרה, מבלי שנצטרך לשלם עליהם את כל ההון הנדרש במזומן.

השיטה מבוססת על חברת הליסינג, הרוכשת בעצמה את הרכב והיא הבעלים החוקיים שלנו, בעוד אנחנו מקבלים אותו לידינו ומשתמשים בו בפועל, ומשלמים לחברת הליסינג תשלום חודשי קבוע. בסוף תקופה שנקבעה מראש בין שני הצדדים, אנו משלמים את שארית הסכום לחברת הליסינג ורוכשים את הרכב, או שמחליטים להחליף בדגם חדש יותר בהתאם לצורך שלנו.

יתרונות השיטה הם היכולת לקבל רכבים איכותיים במחיר חודשי הגיוני ובהשקעה נוחה יותר, ואילו החסרונות שלה הם המחויבות מול חברת הליסינג לאורך זמן.

מה זה בדיוק שיטת אפס קילומטר? מה צריך לדעת על האפשרות הזו?

בשנים האחרונות שיטת ליסינג אפס קילומטר הופכת לשכיחה יותר ויותר, כאשר מדובר ברכישה של רכב חדש, אך לא מסוכנויות הרכב. מכניסים גורם שלישי שרוכש את הרכב מסוכנות הרכב, כמו חברת ליסינג או השכרת רכב, וממנו אנו רוכשים את הרכב החדש – בליסינג, באמצעות חברה למימון רכב או בכל שיטה אחרת.

כך אנחנו יכולים להוזיל בממוצע כארבעה עשר אחוזים ממחיר המחירון של הרכב, ולחסוך לעצמנו הרבה כסף. החסרונות של השיטה הם שהכנסה של "יד" נוספת לרכב מורידה את הערך שלו, ולא תמיד העסקאות המדוברות תהיינה אכן רווחיות באופן משמעותי מרכישות הרכב הרגילות.

כעת אתם יודעים מה שצריך לדעת – ויכולים לרכוש רכב בצורה חכמה

כשאנו מבינים טוב יותר את התנאים לרכישת רכב, לא נופתע כאשר נגיע לחברות הרכב השונות ונדע בדיוק כיצד להשקיע בצורה הטובה ביותר עבורנו ועבור המשפחה שלנו, לרכב שישמש אותנו בימי החול ויסייע לנו לתת רווחה ונוחות למשפחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר