אנחנו רואים את זה בכל מקום. רכבים חדשים, מבריקים, בחניונים של בני ברק, ביתר עילית וגבעת שאול. איך זה קורה? רכבים חדשים במדינת ישראל התייקרו בצורה מטורפת. רכב משפחתי שעלה לפני שלוש שנים 130 אלף שקל, היום נושק ל-180 אלף שקל. הרכב הזול ביותר במדינה לא עולה פחות ממאה ועשר אלף שקלים.
אז איך כולם עושים את זה? התשובה היא ליסינג פרטי תפעולי. במקום להניח 180 אלף שקל, אתם מניחים 7,900 שקלים בלבד, ומקבלים רכב חדש עם תשלום חודשי קבוע שכולל הכל: טיפולים, ביטוח מלא, החזקה, ואפילו ביטול השתתפות עצמית.
מוטי ברטון מסביר באולפן כיכר השבת: "אין היום בשוק שום פתרון להעלות לרכב חדש שהוא יותר משתלם, יותר כדאי ויותר פשוט וקל." אם תחשבו כמה באמת עולה לקנות רכב ב-180 אלף שקל, תגלו שאתם מפסידים יותר: ירידת ערך של אחוז וחצי בחודש, ביטוחים שהתייקרו 60-70 אחוז, טיפולים והחזקה.
הסוד? קבוצת שלמה קונה את הרכבים והשירותים בסיטונאות במחירים נמוכים, ומעבירה את היתרון ללקוחות. וויש עוד יתרון: התשלום החודשי לא משתנה. אתם בוחרים בין מסלול קבוע או צמוד למדד, ואתם ישנים בראש שקט. אין הפתעות, אין התעסקויות עם מוסכים או ביטוחים. הכל כלול.
קבוצת שלמה היא החברה הגדולה ביותר בתחום, פי ארבעה מהחברה השנייה. יש לה פריסה ארצית וסניף חדש בגבעת שאול המותאם למגזר החרדי. אתם יכולים לבחור בין רכבי בנזין, חשמליים, או פלאג-אין, ויש גם אפשרות לרכבים לא חדשים לגמרי במחיר נמוך יותר.
התהליך? דיגיטלי לחלוטין או פרונטלי בסניפים. נכנסים לאתר, משאירים פנייה פה בטופס, נציג יוצר קשר ומתחילים. פשוט ומהיר.
אם אתם עדיין מחשבים איך להגיע ל-180 אלף שקל, תפסיקו. ב-7,900 שקלים ותשלום חודשי קבוע, אתם יכולים לעלות לרכב חדש כבר מחר. זה יותר פשוט ממה שחשבתם.
צפו בראיון אולפן שנערך בכיכר השבת עם מוטי ברטון, מנכ"ל הליסינג הפרטי של קבוצת שלמה.








0 תגובות