מאוחדת ממשיכה במהפכה: תפעיל את ביה"ח הפרטי אלישע ובתי חולים נוספים

מהלך זה הוא אחד מהצעדים הרבים שנוקטת הנהלת הקופה בהובלת המנכ"ל זאב וורמברנד להצבתה כגורם מוביל, איכותי ותחרותי במתן שירותי בריאות לאזרחי ישראל. עם השלמת העסקה תהיה מאוחדת שותפה בבתי החולים החדשים לצד בית החולים הוותיק משגב לדך בירושלים אשר עבר שדרוג של ממש בשנה האחרונה (בריאות, שיווקי)

מנכ"ל מאוחדת וורמברנד ושר הבריאות ליצמן. (צילום: יחצ)

קופת חולים מאוחדת הופכת לשותפה בנארא המפעילה את בית החולים הפרטי המוביל אלישע בחיפה ובמרכזים כירורגיים רב תחומיים ברחבי הארץ.

כניסתה של מאוחדת כשותפה בנארא היא בהתאם לאסטרטגיה להגברת הסינרגיה בין רפואת הקהילה לרפואת בתי חולים.

מאוחדת תשקיע כ-107 מיליון ש"ח בשותפות אסטרטגית של הקופה (40%) ברשת נארא - המפעילה את ביה"ח הפרטי אלישע בחיפה ומרכזים כירורגיים רב תחומיים בר"ג, ת"א בית שמש ועפולה. עם השלמת העסקה - הטעונה אישור שרי הבריאות והאוצר והממונה על ההגבלים העסקיים, תמנה מאוחדת את יו"ר דירקטוריון הקבוצה ובסך הכל שלושה מתוך 7 חברי מועצת המנהלים של נארא.

בית החולים אלישע הינו ביה"ח הפרטי הגדול בצפון הארץ. בביה"ח פועלים 6 חדרי ניתוח גדולים (לפרוצדורות המחייבות של אשפוז של יותר מיממה) ועוד 2 חדרי ניתוח בינויים וקטנים לפרוצדורות כירורגיות מורכבות פחות. במרכזים הכירורגיים האחרים של נארא בר"ג פועלים עוד 5 חדרי ניתוח בינוניים וקטנים לניתוחים אלקטיביים. בחודשים הקרובים תחנוך נארא מרכז כירורגי מתקדם עם ברמת החייל בת"א עם 9 חדרי ניתוח וכן יוקם מרכז רפואי נוסף בעפולה שבו יפעלו 7 חדרי ניתוח.

עם השלמת העסקה תחזיק מאוחדת במספר רב של חדרי ניתוח המאפשרים ביצוע פרוצדורות כירורגיות שונות, זאת בנוסף לתנופת הפיתוח וההתחדשות של בית החולים משגב לדך בירושלים הכוללת 4 חדרי ניתוח וחדר התאוששות שבו 9 מיטות אשפוז יום ומבוצעים בו מיטב הניתוחים ובהם כירורגיה כללית, כירורגיית ילדים, אורתופדיה, גינקולוגיה, כף יד, אא"ג, פלסטיקה, עיניים ואורולוגיה.

יוזכר כי רק לאחרונה נחתם הסכם היסטורי ורחב היקף בין בית החולים של הציבור החרדי מעייני הישועה לבין קופת החולים של הציבור החרדי מאוחדת.

שיתוף הפעולה הייחודי והראשון מסוגו במעייני הישועה, מאפשר ללקוחות מאוחדת לקבל את מיטב השירות הרפואי המתקדם במעייני הישועה, ללא ביורוקרטיה מיותרת.

בכירי הרפואה המקצועית של מעייני הישועה בתחומי רפואת נשים, אורתופדיה, עור, אף אוזן וגרון מקבלים מידי יום בין השעות 08:00-15:00 את קהל הלקוחות של מאוחדת ללא הפניית רופא תוך בחינת התיק הרפואי האישי שבמחשבי מאוחדת, ובכך יכולים לקוחות מאוחדת ליהנות משירותיהם של בכירי הרפואה המבוקשים של מעייני הישועה.

בנוסף לכך, מידי יום בין השעות 15:00-19:00 ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים ע"י רופאי מאוחדת שמעניקים משירותיהם במתחם בית החולים ובמידה שנדרשות בדיקות נוספות מופנים הלקוחות להמשך טיפול מיידי במסגרת בית החולים.

על המערך כולו מנצחים מתאמי שירות מטעם מאוחדת שפועלים בבית החולים ומעניקים את הסיוע המקצועי הנדרש ללקוחות מאוחדת המבקשים לקבל את שירותי הרפואה במעייני הישועה. מתאמי השירות פועלים ממשרדי מאוחדת שמוקמו בבית החולים.

מאוחדת שמובילה מהפכה בתחום שירותי הרפואה בישראל בכלל ובבני ברק בפרט השיקה את השירות החדש בשיתוף בית החולים 'מעייני הישועה'. כל לקוח מאוחדת יכול לגשת לבדיקות בבית החולים מעייני הישועה, בהפניית רופא בלבד וללא צורך להידרש לטופס ההתחייבות. כמו כן ניתנים ללקוחות מאוחדת שיא מיטב שירותי השב"ן גם בבית החולים מעייני הישועה.

יו"ר מאוחדת, איל גבאי ציין, כי מהלך זה הוא אחד מהצעדים הרבים, שנוקטים הדירקטוריון החדש של הקופה ביחד עם הנהלת הקופה - להצבתה כגורם מוביל, איכותי ותחרותי במתן שירותי בריאות לאזרחי ישראל. עידן זה של מחסור גובר במשאבים במערכת הרפואה הציבורית מחייב התנהלות כלכלית יעילה יותר וצמצום תלותה של מאוחדת בספקים חיצוניים, אשר רובם הגדול נמצא בבעלות קופות חולים מתחרות. בעלות על בתי חולים פרטיים משמעותיים, כדוגמת ביה"ח אלישע והמרכזים הכירורגיים של נארא תאפשר למאוחדת להרחיב את השירותים הניתנים למבוטחים בסל ובעיקר מחוץ לסל". גבאי הודה למנכ"ל מאוחדת, זאב וורמברנד, אשר הוביל את עסקת הרכישה.

מנכ"ל מאוחדת, זאב וורמברנד, מסר כי "הבעלות על בתי חולים ומרכזים כירורגיים הינה כורח חיוני - רפואית וכלכלית כאחד. תשתיות בתי החולים יאפשרו לנו לחזק את רפואת הקהילה, להבטיח רצף טיפולי, לשדרג את יכולת הגיוס של רופאים מצטיינים ולהגביר את זמינותם ללקוחות מאוחדת. המהלך יאפשר לנו לחסוך בתשתיות ובכ"א מקצועי. הבעלות על בית חולים ומרכזים כירורגיים מחוללת חדשנות וצמיחה לרווחת לקוחות מאוחדת הן במסגרת הרפואה הציבורית שבסל הבריאות והן במסגרת השב"נים שלנו – מאוחדת עדיף ומאוחדת שיא" אמר וורמברנד והדגיש, כי הגברת הסינרגיה בין רפואת הקהילה לרפואת בתי חולים ושדרוג השירותים הכירורגיים שמעניקה מאוחדת ללקוחותיה מתחייבים כיום גם בשים לב לעובדה ששירותי בריאות כללית ומכבי מעניקות ללקוחותיהם ואחרים רפואה פרטית ב-HMC ובאסותא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר