ויראלי ברשת

האמא שמסבירה: למה חשוב לבכות ליד הילדים

"אני זוכרת שהתייפחתי מאחורי דלת סגורה כדי שהילדים שלי לא יראו אותי" סיפרה בלוגרית אוסטרלית בפוסט שהפך לוויראלי ברשת. אולם יום אחד, במקרה, כל התפיסה שלה לגבי הנושא השתנתה (משפחה)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אין הורה שלא מרגיש אי פעם צורך לבכות. זה יכול לקרות אחרי משבר משמעותי בחיים, או סתם בסיומו של יום לא מוצלח. אבל לעשות את זה מול הילדים? כולנו חוששים מזה ובוחרים לברוח לחדר צדדי כדי לשחרר את הדמעות שתקועות בגרון.

כעת, בלוגרית אוסטרלית טוענת שדווקא אין שום דבר רע בהבעת הרגש הכל כך אנושי הזה מול הילדים. למעשה, היא ממש דוחקת בגולשים להוכיח לילדים שלהם שגם הם פגיעים.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק קונסטנץ הול, אמא לארבעה ילדים ועוד אחד שבדרך, הודתה כי בעבר נהגה להסתתר במקלחת בכדי לשחרר כמה דמעות. "את יודעת, את לא רוצה שהילדים שלך ירגישו שההורים שלהם, הדבר הכי חזק בחייהם, עוברים משבר".

"אני זוכרת שהתייפחתי מאחורי דלת סגורה כדי שהילדים שלי לא יראו אותי" היא סיפרה. אולם זה לא עזר, יום אחד, הילדים הצליחו להבחין בה בוכה, והתגובה שלהם שינתה את כל החשיבה שלה לגבי הנושא.

לדבריה, הם אחזו בה בחוזקה, חיבקו אותה וניחמו אותה, כל זאת בזמן שהיא, לדבריה, משקרת להם שהכל בסדר.

"הכל השתנה. פתאום הבנתי שכשאני מראה לילדים שלי כשאני פגיעה, הם יודעים שזה לגמרי בסדר להישבר מדי פעם, הם גם לומדים איך להתמודד עם רגש".

אבל זה לא נכון רק לרגעי משבר. היא מספרת שבאחד מסופי השבוע היא צפתה בסרט תיעודי עצוב, שהצליח לגרום לה להוריד דמעות. היא כבר לא חששה מלעשות את זה ליד הילדים. "הבן שלי חיבק אותי וטפח לי הגב. הבנתי שהילדים שלי לגמרי בסדר עם רגש אנושי, ושזו לא טראומה לראות את אמא שלהם בוכה. הם מבינים שאלו החיים".

היא מסכמת שהילדים "צריכים להיות מסוגלים להיות עצובים ולא לחוש צורך להסתיר את רגשותיהם מהאנשים שהם אוהבים ואוהבים אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר