צפו: אלפים בהדלקת ל"ג בעומר בחצר מישקולץ

אלפים בהדלקת ל"ג בעומר המרכזית בפתח תקוה אצל האדמו"ר ממישקולץ, מנהיגה הרוחני של העיר. במהלך המעמד קיים האדמו"ר את המנהג הקדום של 'חץ וקשת' כשהאדמו"ר ירה 12 חיצים, את החץ האחרון הוא כיוון כנגד הצורר האיראני, שימחק מהעולם ולא יוכל להרע לעם ישראל (אקטואלי, שיווקי)

הדלקת ל"ג בעומר במישקולץ. (צילום: יחצ)

אלפים השתתפו בהדלקת ל"ג בעומר המרכזית בעיר, בחצרו של האדמו"ר ממישקולץ– מנהיגה הרוחני של פתח תקווה. במעמד השתתפו המוני עמך בית ישראל מכל גווני הקשת הציבורית, שבאו כאחד לחגוג ולשמוח בשמחת הילולת הרשב"י, כשהמאחד את כולם הוא דמותו של האדמו"ר ממישקולץ.

מחזה מרגש היה לראות את ילדי העיר בני השלוש, שעברו בתור לפני האדמו"ר להתברך ולקיים את מנהג ה'חלאקה'. בין עשרות ילדי ה'חלאקה' עברו גם זוגות עם ילדיהם הרכים, שנולדו לאחר שנות ציפייה ארוכות בזכות ברכותיו של האדמו"ר בעת הדלקת ל"ג בעומר בשנים עברו.

במהלך הערב נשא האדמו"ר דברי חיזוק לקהל האלפים, דברים חוצבי להבות ולבבות, בגודל היום והשעה. לסיום בירך האדמו"ר את הנוכחים, כשהוא מעריף על כל אחד ברכות וישועות.

במהלך המעמד קיים האדמו"ר את המנהג הקדום של 'חץ וקשת' כשהאדמו"ר ירה 12 חיצים, את החץ האחרון הוא כיוון כנגד הצורר האיראני, שימחק מהעולם ולא יוכל להרע לעם ישראל.

ראש העיר פתח תקוה איציק ברוורמן אמר בנאומו "גאוות העיר פתח תקוה שהאדמו"ר ממישקולץ שוכן בתוכה ומאציל עליה מקדושתו וברכתו".

את המעמד הנעימו מקהלת חסידי מישקולץ ותזמורתם בשירים מעוררים ומרגשים שסחפו את הקהל העצום לאווירה עילאית ומיוחדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר