הממלכה המאוחדת: כך תראה חתונה ב-146,446,592 שקל

למעלה מ-30 מיליון לירות שטרלינג ישלמו אזרחי בריטניה עבור חתונתו של הנסיך הארי בסוף השבוע הקרוב, כששמלת הכלה לבדה עולה כ-483,942 שקלים. האם המחיר שווה את התמורה? (בעולם)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
הזוג המלכותי (צילום: מתוך הפייסבוק The Royal Family)

בריטניה או בעצם העולם כולו ממתין בציפייה דרוכה לחתונת השנה המלכותית שתערך בעוד ימים ספורים בה יישא הנסיך הארי את מייגן מרקל לאישה.

כבר היום (חמישי) יתקיימו חזרות גנרליות של כ-250 חיילים שידמו את מסעם של הזוג המלכותי בדרכם מהכרכרה לעבר המקום בו יוכרזו כבעל ואישה.

החתונה תתקיים בסוף השבוע הקרוב בטירת וינדזור ותחל בשתי מסיבות גרנדיוזיות; קודם המסיבה הרשמית שמלכת אנגליה בכבודה ובעצמה מארחת, והמסיבה האישית של בני הזוג.

באירוע עצמו יהיו נוכחים כ-600 אורחים ברי מזל, 2,600 אזרחים בריטיים יקבלו סרטיפיקט (אישור כניסה) לצפות בטקס הגדול בעין רחוקה ו-100 אלף בני אדם יכסו את הרחובות הסמוכים לחתונה שעלותה הכוללת עולה על 30 מיליון לירות שטרלינג - 146,446,592 שקלים.

ההכנות לחתונה בטירת וינדזור

על פי דיווחים, שמלת הכלה עולה כ-483,942 שקלים (100 אלף פאונד), ואמנם התושבים לא יביאו מעטפות, אבל ההוצאה הכבדה ביותר של החתונה עומדת על כ-24 מיליון פאונד עבור האבטחה, אותה ישלמו האזרחים הבריטיים מכספי המיסים, כלומר מכיסם הפרטי.

רבבות העיתונאים שיהיו בחתונה ידאגו לתעד אותה עבורנו, למוצאי החג. היינו כאן באיחולי מזל טוב. לשנה הבאה במלכות דוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית