הדבר היחיד שדיאטת Sense Method רוצה לצמצם זה: היד שלך

דיאטת "שיטת התחושה" היא תוכנית הרזיה שלא אוסרת אף מאכל, אך דרך הפעולה היא מעט...איך נגדיר את זה? ובכן, שונה (דיאטה, בריאות)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
דיאטה עם דרישה מוזרה (צילום: Miguel Maldonado on Unsplash)

ללא ספק, הסקנדינבים הבינו את החיים ומעולים בלמקסם כל רגע מהם. עבורם, "מפנק" זה לא רק שם תואר, אלא אורח חיים ובכל מה שקשור לניקיון, הם ממש לא מתפשרים.

כעת, גורו לירידה במשקל - ואם לחמישה - ממוצא דני בשם סוזי וונגל, מלמדת אותנו כיצד לרדת במשקל בדרך הקלה, בלי להיפרד מאף קבוצת מזון או לספור קלוריות.

דיאטת Sense Method ("שיטת התחושה") היא תוכנית הרזיה המבוססת על ייעוץ תזונתי רשמי מטעם מועצת הבריאות הדנית ומשתמשת בכף היד שלנו ככלי מדידה.

תכלס, איך זה עובד?

ממלאים את הצלחת עם 1-2 חופנים של ירקות, קומץ חלבון, קומץ עמילן ו/או פירות (כמו לחם, פסטה, אורז, תפוחי אדמה או פירות יער) ואחת עד שלוש כפות שומן. פָּשׁוּט.

כיצד? וונגל מדריכה: "אספי את האצבעות ואת האגודל יחד ואת עקומת כף היד שלך כדי למצוא את גודל החופן הנכון".

לאחר שנים של דיאטות כושלות, וונגל הגתה תוכנית אכילה בריאה ואיבדה כ-40 ק"ג במשך התהליך. היא טוענת שעל ידי ביצוע השיטה שלה, את יכולה לצפות לירידה ממוצעת של 0.5-1 ק"ג בשבוע עד למשקל היעד שאליו את שואפת. בינינו, לא מורכב מדי.

עוד סיבה למה אנחנו ממש בעניין של השיטה הדנית? הרעיון הוא לא לשנות את הדיאטה הרגילה שלך לגמרי, אלא להקל אותה עלייך - לטווח הקצר והארוך.

נניח שאת מכינה ספגטי בולונז עבור המשפחה היקרה שלך בימי שני. עם הדיאטה הזאת אין צורך לשנות את השגרה שלך לחלוטין. במקום זאת, תוכלי לאכול קצת פחות פסטה מהרגיל ולשפוך כמות גדולה יותר של רוטב מעליה, אשר תוכלי לבשל עם ירקות.

אפילו יותר טוב? אין מזונות אסורים לחלוטין בדיאטה זו, אם כי מכמה מאכלים כמו עוגה וגלידה יש ליהנות בכמויות מוגבלות.

ועכשיו, תסלחו לנו כשאנו מודדות כמה כדורי בשר אנחנו מסוגלות לתחוב לכף היד (היי, זה חלק מהדיאטה שלנו).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית