ראשי זק"א ישראל קיימו התייעצות הלכתית אצל הראשל"צ

הגר"י יוסף עודד את הפעילות וציין את החשיבות בהכנסת האור לבתי נפגעי הטרור ותאונות הדרכים. הרב יעקב רוז'ה רבה הראשי של זק"א הציג את הרב חיים הורביץ שהוכתר לשמש כרב זק"א ישראל (אקטואלי, שיווקי)

(צילום: יחצ)

ראשי זק"א ישראל קיימו ביקור ממושך אצל הראשל"צ הגר"י יוסף, במהלכו נערכה התייעצות הלכתית על מגוון נושאים העומדים על סדר יומו של הארגון.

בביקור השתתפו רבה הראשי של זק"א הרב יעקב רוז'ה – חבר מועצת הרבנות הראשית, רב זק"א ישראל ורב שכונת צהלה בתל אביב הרב חיים הורביץ, יו"ר זק"א ישראל איש העסקים *שראל מורגנשטרן, מנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס, וחברי הנהלת הארגון רפי בן זאב יו"ר המועצה הדתית בבני ברק והרב אלחנן ריזה המלווה את הארגון מיום הקמתו.

ראשית הציגו חברי המשלחת בראשות רבה הראשי של זק"א הרב רוז'ה בפני הראשל"צ את הפעילות היום יומית של זק"א ישראל למען משפחות נפגעי הטרור ותאונות הדרכים, כולל ליווי וסיוע רפואי ופסיכולוגי.

בין היתר הזכירו לרב את המקרים הקשים שהיו בשנים האחרונות וכן את פעילותם בארגון למשפחות השכולות ימי כיף, שחרור ומרגוע על מנת להתאוורר ולהתאושש מהימים הקשים.

ארגון זק"א ישראל עוסק בפעילות באחת הנקודות הרגישות בציבוריות הישראלית ומלווה משפחות נפגעי טרור ותאונות דרכים כמו גם בטיפול בגופות ההרוגים מפיגועי טרור ומתאונות דרכים. הארגון מקיים במשך השנה מחנות נופש שיקומיות, ימי כיף ומשאלות מיוחדות לילדים נפגעי טרור ותאונות דרכים ובני משפחותיהם, כמו כן מצמיד הארגון לילדים חונכים במשך כל השנה.

מנהלי הארגון סיפרו על ההכנות הרבות לקראת המחנה השיקומי השנתי בו ישתתפו כ-300 ילדים ממשפחות נפגעי טרור, חלקם יתומים מהפיגועים שאירעו בחודשים האחרונים.

במהלך המפגש הציג הרב יעקב רוז'ה בפני הראשל"צ הגר"י יוסף את הרב חיים הורביץ, רב שכונת צהלה בת"א שהוכתר לאחרונה ע"י הגר"ח קנייבסקי לשמש כרב ארגון זק"א ישראל.

הראשון-לציון בירך את רב הארגון הרב חיים הורביץ ואת שאר המשתתפים שימשיכו לקדש שם שמיים ברבים, עודד את הפעילות וציין את החשיבות הרבה בהכנסת האור למשפחות נפגעי הטרור ותאונות הדרכים ובפרט את הפעילות למען היתומים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר