מולר מציג: תזונה נכונה וליהנות מהטבע

סדרות חדשות במולר: מולר נטורל - יוגורט bio לבן ללא חומרים משמרים, מולר סימפלי פרוט - עם חתיכות פרי, בכשרות בד"ץ העדה החרדית (אוכל, שיווקי)

תזונה נכונה וליהנות מהטבע. מולר. (צילום: יחצ)

natural Müller (מולר נטורל)

Müller (מולר), מותג היוגורט המוביל מאירופה, מציג: סדרת natural Müller (מולר נטורל), יוגורט bio לבן ללא חומרים משמרים – עכשיו בהשגחה המהודרת של בד"צ העדה החרדית!

מעוניינים לשמור על אורח חיים מאוזן, ועם זאת גם להתפנק מפעם לפעם? natural Müller (מולר נטורל) הוא יוגורט bio לבן טעים וקרמי, מצוין עם תוספת גרנולה, פירות טריים או פירות יבשים, מתאים גם לארוחת בוקר מזינה או לנשנוש בין הארוחות ומעניק לכם אנרגיה ורעננות.

בסדרה שלושה מוצרים מובילים המושקים כעת בכשרות בד"ץ העדה החרדית: natural1.7% שומן, natural2.8% שומן naturalבמתיקות מעודנת. כל המוצרים מיוצרים ללא חומרים משמרים.

Müller (מולר), מזמין אתכם ליהנות מיוגורט bio איכותי ומעולה המיוצר בהקפדה על איכות מקסימלית בכשרות בד"צ העדה החרדית.

natural Müller (מולר נטורל)

Müller simply fruit 0% (מולר סימפלי פרוט)

Müller (מולר) שמח להציג את Müller simply fruit 0% (מולר סימפלי פרוט) גביעי יוגורט bio קרמי מעולה עם חתיכות פרי מפנקות מהטבע ו-0% שומן, שמאפשרים גם למי ששומר על תזונה נכונה ליהנות מיוגורט קרמי מעולה עם תוספת פרי בטעם מצוין.

בסדרת Müller (מולר) simply fruit 0% גביעי יוגורט bio 0% שומן עם חתיכות פרי של תות שדה, אפרסק, אננס או פירות יער ורק 59 קלוריות לגביע. היחידי ללא ממתיקים מלאכותיים.

Müller (מולר) הוא מותג יוגורט בינלאומי מוביל, המצטיין במבחר גדול של טעמים ותוספות, ובמרקם קרמי ומשובח במיוחד, והכול באיכות גבוהה ביותר.

כשרות בד"צ העדה החרדית למוצרי Müller (מולר) מאפשרת ליהנות יום יום מהשילוב המושלם: האיכות, המרקם והטעם הידועים של מוצרי מולר.

עם השקת הכשרות החדשה, אתם מוזמנים לשמור על תזונה נכונה וליהנות יום יום מיוגורט טעים, איכותי ומפנק עם 0% שומן!

Müller simply fruit 0% (מולר סימפלי פרוט)

Müller (מולר) simply fruit עם מגוון תוספות פרי

גביעי יוגורט bio קרמי מעולה עם חתיכות פרי מפנקות מהטבע, 3% שומן או 1.5% שומן המאפשרים לכם ליהנות מהרגע שלכם באופן מושלם.

בסדרת Müller (מולר) simply fruit גביעי יוגורט bio עם חתיכות תות שדה, אננס, אגס, אפרסק, פירות יער או קיווי, גם במארזי שמינייה, זאת על מנת לאפשר לכל אחד לבחור את הטעם והפרי המועדפים עליו מהמגוון הרחב שבסדרה.

Müller (מולר) הוא מותג יוגורט בינלאומי מוביל, המצטיין במבחר גדול של טעמים ותוספות, ובמרקם קרמי ומשובח במיוחד, ובאיכות גבוהה ביותר.

כשרות בד"צ העדה החרדית למוצרי Müller (מולר) מאפשרת ליהנות יום יום מהשילוב המושלם: האיכות, המרקם והטעם הידועים של מוצרי Müller (מולר).

תרשו לעצמכם ליהנות מהטבע יום יום עם מבחר הסדרות הייחודיות של Müller (מולר)!

Müller (מולר)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר