להחזיר את הביטחון העצמי גם בלי לרעוב

הדיאטה שתעזור לך לרדת במשקל בדרך הצבעונית והנכונה ביותר,להרגיש נפלא עם גופך, משקלך ובריאותך, להוביל אותך למטרתך ולהחזיר לך את הביטחון בעצמך (אוכל, תוכן שיווקי)

דיאטה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מיה בן אפרים קליין, בת 38, תזונאית ודיאטנית עם ניסיון של למעלה מעשור, פורצת דרך בכל תחום הדיאטה: להוריד משקל גם בלי תחושת הרעב התמידית שמלווה אותנו למראה ערימת העשבים על הצלחת.

מיה, בוגרת תואר ראשון Bsc (מ-2005) בתזונה קלינית מאוניברסיטת London Metropolitan בלונדון, בריטניה ואת הכשרתה המעשית (SRD in Dietetic) רכשה בבתי חולים באנגליה,סקוטלנד וולש לאורך 5 השנים כסטודנטית, ושנתיים לאחר סיום התואר בבית חולים Swanse – Morriston Hospital ו St Tomas. בוגרת קורס Coaching מ- Kings collage , לונדון.

בשנותיה הראשונות לאחר לימודיה עבדה מיה בטיפול פרטני, והנחיית סדנאות במועדוני הולמס פלייס. עם יצאתה דרך עצמאית, אי שם בשנת 2006, הקליניקה הפרטית שלה כבר התחילה לתפוס תאוצה, והיא יועצת מבוקשת במסעדות, בתי קפה ומלונות, וכותבת ומתראיינת למגזיני בריאות ולייף סטייל.

אבל בת'כלס? בדרך אותה מציעה מיה, היא מתכוונת לתת לך את כל הכלים והידע המעודכן ביותר שקיים כדי להצליח: "לא לוותר עלייך ולא על ההחלטה שלקחת לידייך", מספרת מיה, "אני מאמינה ובטוחה שכל אחד ואחת יכולים לרדת במשקל בצורה הבטוחה והאקפטיבית ביותר בזכות תמיכה, הכוונה, למידה ושינויים קטנים".

לרדת בגדול כבר מהיום הראשון | לאכול חופשי בלי רגשות אשם | לפרטים לחצו כאן >>

מיה בן אפרים. (יחצ)

מהן התוכניות והייחודיות שלהן?

"עם 14 שנים של ניסיון בתחום המסעדנות,ו-12 שנה של ניסיון בתחום הטיפול התזונתי פיתחתי שיטה המשלבת את כמות הפחמימות הרצויות, החלבונים הדרושים והשומנים הנחוצים לכל אדם. אני מייעצת, מרצה, מאמנת ובונה תפריטים בכל הנוגע לשינויים מאוזנים בהרגלי אכילה, סגנון בישול ואורחות חיים תוך מתן דגש על מסגרת תומכת במיוחד".

כך היא התכנית "אתגר 45 יום לירידה במשקל"

"כן, ביולי 2014, בדיוק לפני 4 שנים, פיתחתי את התכנית " אתגר 45 יום לירידה במשקל". תכנית דיגיטלית ראשונה מסוגה בארץ עם ליווי,ו מסגרת תמיכה יוצאת דופן. התכנית מספקת ידע מעצים, שיעורים אינטרנטים, תפריטים ייחודיים (ולא רק המלצות כלליות), מתכונים מדהימים וקבוצת פייסבוק סודית לתקשורת יומית בין חברותיה ובין הצוות המקצועי, לא משנה היכן גרות, בארץ או בחו"ל. אם אוכלות בשר, צמחוניות או טבעוניות. התכנית מותאמת לכל מי שזקוקה למסגרת אינטנסיבית, נהנית מחברה, למי שמרגישה מוכנה לצאת לדרך ורוצה לייעל את הזמן שלה".

התכנית באמת הייתה מוצלחת, יש לה המשך?

"לתכנית באמת היו אין סוף בקשות להמשך, ולכן כבר בספטמבר 2014 פיתחתי את תכנית 60 יום ותכנית KEEP ON TRACK לכל מי שרצתה להמשיך את הדרך בלי להוריד רגל מהגז".

ומה היו התוצאות?

"התוצאות בו פנומנליות. לא צריך להרעיב את עצמנו כדי לרדת. לא צריך להפחית גלוטן או מוצרי חלב כדי להתחיל לזוז. האמונה שאוכל הוא כלי להפסקת קרייבינג ואכילת יתר, הוכח. ואת זה בדיוק אני מלמדת".

היו תוכניות נוספות?

"בינואר 2015 יצאתי עם תכנית ניקוי רעלים מהפכנית ל 14 יום. תכנית המשלבת תזונה ראויה לניקוי הגוף, המבוססת על תזונה בלבד, ללא כל התערבות כימיקלים או כדורים. התכנית מבטיחה הרזיה של 2.5-4 ק"ג, שיפור תחושת העייפות וניקוי מכבד מרעלים".

לרדת בגדול כבר מהיום הראשון | לאכול חופשי בלי רגשות אשם | לפרטים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר