צוהר לבנקאות דיגיטלית

כנס 'פיינטק' בכיוון -שירותים פיננסיים באמצעים טכנולוגיים

הכנס עסק בתחום הפיננסים והטכנולוגיה, המוביל מגוון הליכים חדשים להתנהלות טכנולוגית של חברות פיננסיות, ובראשן- הבנקים.

kikar.co.il | כיוון | מקודם |
פתיחת הכנס (צילום: יחצ)

בכנס ייחודי מבית מרכז כיוון נפתח השבוע צוהר מיוחד לעולם הבנקאות הדיגיטלית. באי הכנס, סטודנטים ובוגרי תארים מתחומי ניהול, שיווק, כלכלה ופיננסים, התוודעו לעולם ה-Fintech, תחום הפיננסים והטכנולוגיה, המוביל מגוון הליכים חדשים להתנהלות טכנולוגית של חברות פיננסיות, ובראשן- הבנקים.

כל משתתף קיבל בכניסה לכנס מארז מיוחד ובו שי ותוכן איכותי על התחום. בתוכן מצאו המשתתפים גם הקדמה מרתקת להרצאה המרכזית וטעימות מהצפוי להם במהלך היום. האירוע נפתח בהקרנת סרטון מיוחד שהופק לרגל הכנס והציג מדגם איכותי של עובדי בנק חרדים מאזור ירושלים, ששיתפו בדרך האישית שלהם לתעסוקה בסביבה בנקאית לתחום ובהשתלבותם בשוק.

לירון ורמן, יזם ומומחה פינטק, נשא הרצאה מאלפת שהעשירה את הקהל בתוכן מקצועי ומרתק כאחד. תחילה הקדים ורמן נתן סקירה על התפתחות הפינטק בעולם ובארץ, הרחיב על מגוון ההשלכות וההשפעות שלו, הקיימות והעשויות להתרחש, והוסיף לדבר על הפינטק והקשר שלו אל עולם הבנקאות המוכר והקרוב. מתוך השטח, שיתף ורמן כיצד מכין עצמו עולם הבנקאות לקליטת עובדים בעידן החדש, והעניק כלים יישומיים מניסיונו העשיר להשתלבות בטוחה בנבכי הבנקאות הדיגיטלית. ההרצאה, שהיתה דינמית מאד וחיברה אליה את הקהל, העלתה שאלות מצד הקהל שנהנה להשתתף ולחוות את נושא הפינטק מקרוב.

יריד התעסוקה

הרצאה נוספת שנשא סמנכ"ל קרן ק.מ.ח עו"ד אברהם יוסטמן, סיפרה למשתתפים על פעילות הקרן ומחלקת כיוון לתואר, העוסקות בין השאר בהנגשת משרות לבעלי תארים במגזר החרדי, בהתאמה מלאה ובליווי צמוד.

בקומה העליונה של מרכז כיוון המתין לבאים יריד תעסוקה מושקע. בדוכנים ישבו נציגי בנקים נבחרים שהעניקו ברושור מפורט על משרות פוטנציאליות, ושי סמלי.

המשתתפים יכלו לבקר בדוכנים, להשתתף בראיון ראשוני ולהגיש מועמדות למשרות השונות. נציגי הבנקים, שהביעו התפעלות רבה מאיכותו של הקהל, העניקו את מירב ההקשבה והסבלנות בפגישות האינטק, ואף ציינו בסיכומו של האירוע את המועמדים שלדעתם נושאים פוטנציאל גבוה לקליטה בבנק.

בהמשך לכנס, יזומנו מועמדים נבחרים מן הקהל לראיונות עומק בבנקים השונים, בליוויה ובהכוונתה של מחלקת כיוון לתואר, לאורך כל הדרך עד להשתלבות מוצלחת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר