אלקטרה בחיבור טכנולוגי כשר לציבור החרדי

על ידי טכנולוגיה כשרה יכולות משפחות וכן בעלי עסקים, להיעזר בהתפתחות הבלתי נדלית – באופן כשר למהדרין. ענקית מיזוג האוויר, 'אלקטרה', מביאה פתרון גם בתקופה כה מתקדמת, ויחד עם זאת הכרחית לשמירה על צביון של טוהר המחנה (דיגיטל, שיווקי)

אלקטרה בחיבור טכנולוגי. (צילום: יחצ)

'אלקטרה' פיתחה שתי אפליקציות חכמות, האחת לצרכנים והשניה למתקינים, כאשר שתיהן בעלות הכשר ומתאפשרות להורדה דרך אינטרנט מוגן.

אפליקציית 'אלקטרה סמארט' – מיועדת לשליטה ותפעול מרחוק של המזגנים החכמים החדשים של 'אלקטרה'. האפליקציה מאפשרת תפעול מלא של המזגן לרבות כיבוי והפעלה מכל מקום, בכל זמן, שינוי הטמפרטורה הרצויה בכל אחד מהחדרים בנפרד, כיוון עצמת המאוורר, מצבי עבודה והגדרת קבוצות מזגנים ושליטה מרוכזת בהם תחת משתמש אחד.

במיוחד עבור שומרי שבת - קיימת באפליקציה אפשרות לכוון את הפעלתו העתידית של המזגן לכמה פרקים ביום, מה שמבטיח גם חיסכון באנרגיה.

בנוסף, המערכת לומדת את אופן הפעלתו ופעולתו של המזגן ויודעת לזהות תקלות. ברגע שהיא מזהה חריגה תפעולית או תחזוקתית במזגן, היא שולחת התראה אונליין עם מספר התקלה הן ללקוח והן למערכות במוקד השרות. במידה ומדובר בתקלה פשוטה שקשורה לתפעול המזגן או למצב המסננים, הלקוח מקבל התראה באמצעות האפליקציה, ואז ישנה אפשרות לקבל סיוע טלפוני מהמוקד או באופן דיגיטלי. במידת האפשר יתבצע תיקון מרחוק. במידה והתקלה דורשת הגעת טכנאי, המוקד יכול להתחבר מרחוק למזגן (בתקופת האחריות בלבד), לבחון לעומק את ההיסטוריה שהביאה לתקלה ולעדכן את טכנאי השרות מה נדרש ממנו עוד לפני ההגעה לבית הלקוח.

אפליקציית 'אלקטרה פרו' – אפליקציה לקהל מקצועי. היא מיועדת למתקינים, טכנאים וכו', ויש בה את כל החומר הטכני, חיבור למוקד הטכני, הפעלת אחריות למזגנים, קודי תקלות וכל שירות שאיש מקצוע עשוי להיתקל בו במהלך עבודתו.

'אלקטרה' מאמינה בחיבור האישי והישיר ללקוח החרדי, ועושה מאמצים בלתי פוסקים לתת את השירות והאיכות הגבוהה ביותר לציבור. לפני מספר חודשים קיבלה ענקית המיזוג את כשרות בד"ץ הרב רובין למזגנים כשרים ללא חשש גרמא – כשהדבר נעשה מתוך מטרה ברורה: לספק לצרכנים החרדים את הדרישות שלהם עד לפרטים הקטנים, ללא חששות וללא היסוסים. מאה אחוז איכות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר