#אוכלת_ולובשת: השפית שמבשלת בהשראת בגדים

את מורן פינטו אתם מכירים כשפית עם מתכונים מוצלחים וקייטרינג בוטיק ייחודי, אבל נתקלתם אי פעם בשפית שמייצרת מנות מ...בגדים שהיא לובשת? ראיון טעים, מפתיע ומלא סטייל ובונוס שווה בסוף

חיה כהן | כיכר השבת |
#אוכלת_ולובשת (צילום: מורן פינטו)

את הראיון הבא התקשינו להחליט אם להכניס למדור אופנה או לאוכל. לכאורה מדובר בראיון עם אחת השפית הטובות במגזר החרדי, ומצד שני - השפית הזו עושה דבר בלתי שגרתי בהחלט ולוקחת צעד אחד קדימה את האהבה שלה לאופנה ואוכל.

את מורן פינטו (35) אתם מכירים כשפית עם מתכונים מוצלחים ובעלת קייטרינג בוטיק, אבל נתקלתם אי פעם בשפית שמייצרת מנות מ...בגדים שהיא לובשת? ובכן, מלבד עיסוקה באוכל, מורן היא גם חובבת אופנה מושבעת, עם תספורת יוצאת דופן מגיל 17 וארון שכולל פריטים ייחודיים כמו נעלי באולינג - "רק לא להיות כמו כולם" כמו שהיא קוראת לזה.

למורן יש אלפי עוקבות בחשבון אינסטגרם פעיל במיוחד, עם פעילויות שוות ומתכונים מצולמים על כל שלבי הכנתם בסטורי, ובשנה האחרונה הן נחשפות לפוסטים שהיא מעלה תחת ההאשטג #אוכלת_ולובשת_מורן_פינטו, בהם מורן מחברת בין לוק נוטף סטייל למנה עסיסית ומצרפת מתכון למנה וללוק - כלומר, מפרטת בדיוק מאיפה היא קנתה מה. בתיאור הפוסט, מורן מספרת בקצרה כיצד הבגד נתן לה השראה להכין את המנה. לדוגמה, חצי גולף כתום משודך למאפינס בטטה ושמלת קטיפה אלגנטית הולכת עם קוגל תפוחי אדמה משובח.

מאיפה נולד החיבור של אוכלת-לובשת? מה הקשר בין סטיילינג לאוכל?

"תמיד אהבתי להתלבש שונה מחברותיי. לא רכשתי בחנויות ברחובות העיר אלה רק מחברות עולמיות והחברות תמיד הסתכלו על ההאוטפיטים שלי בהלם" היא צוחקת. "בגדים וסטיילינג היו חלק ממני מאז ומתמיד, וכשהתחלתי להתחבר לאוכל, לבשל ולהעביר סדנאות, הבנתי שלאמנות וליופי יש המון מקום באוכל - וזה בדיוק המקום לחבר אותו עם אופנה. חשבתי הרבה זמן איך לשלב את שניהם, עד שיום אחד עלה בראשי רעיון ליצר מנות מהלוקים שאני לובשת - ומאז הכל היסטוריה. כעת אני מעלה באופן קבוע לוקים עם פירוט מהיכן נרכשו הפריטים ומתכון למנה בהשראת אותו הלוק והקהל אוהב את זה בצורה לא רגילה".

יש כללי סטיילינג שמובילים אותך?

"פעם הכללים היו ברורים ממש; הולכים עם שני צבעים, ומקסימום מוסיפים שלישי שנותן טוויסט ובזה מסיימים. היום הכל עם הכל על הכל ופשוט מערבבים מיקסים מקסימים. פריטים יפים לא חייבים להיות רק מחנויות נחשבות. לכן, אין אצלי דבר כזה 'חנות שאני לא נכנסת אליה' תמיד יש הפתעות".

ובכל זאת?

"כדאי לקנות פריטים קלאסיים שתמיד ישתלבו נהדר עם שאר האביזרים, ועדיף לא דברים מידי מודגשים כי אז משעמם לחזור שוב על אותו הלוק בדיוק. נעליים, תיק ותסרוקת / כיסוי ראש / סרט / כובע משלימים את הלוק. שימי לב לא ליצור בלגן וחוסר קשר בדברים הקטנים שעלולים להפיל את כל הלוק".

הנה 10 לוקים ומתכונים לסגור איתם את השבוע (לחצו על התמונה למעבר למתכון)

לוק ומנה שהמכנה המשותף ביניהם הוא "אלגנטי"

טוטאל-לוק לבן ועוגת גבינה קרה

חצי גולף כתום ומאפינס בטטה

שמלת קטיפה של זארה וקוגל תפוחי אדמה

שמלה וסלט ססגוניים במיוחד

שמלה שהיא השראה לסחוג פיקנטי מעולה

שמלה מנוקדת ופינגר-פוד אלגנטי של אנדיב ופקאן מסוכר

לוק וברוסקטה של שכבות

שמלה אתנית וכרובית שלמה בתנור

לוק וסיר שזועקים: חורף!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית