לבחור נכון ביריד שכולו ללמוד ולעשות

כשתשע עשרה מכללות, חברות מסחריות וגופים ציבוריים מצטופפים יחד תחת קורת גג אחת ומציעים מידע מקצועי ונגיש על מבחר קורסים מגוון, זו הזדמנות אמתית עבור כל מי שמבקש לרכוש מקצוע בעתיד הקרוב ומתלבט לגבי הבחירה שלו (לימודים, שיווקי)

יריד שכולו ללמוד. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ביום רביעי, בשעה שבע בערב באולמי תמיר, מקבץ מרכז 'כיוון' מכללות חרדיות או כאלה המציעות מסלולי לימודים מותאמים למגזר החרדי, ביריד לימודים ייחודי וראשון מסוגו, לציבור הגברים מירושלים וסביבותיה.

"מטרת היריד להעניק מידע מפורט, מקצועי ומקיף אודות כל ההכשרות המתאימות למגזר במגוון תחומים", מסביר ישראל יום טוב, מנהל קשרי חוץ במרכז כיוון. "בין המכללות שיתארחו ביריד יהיו המרכז החרדי להכשרה מקצועית, הקמפוס הקולינרי, י.נ.ר, פלייטק, וובסקול, מעוף, מט"י, פרוג ועוד. אנו רוצים שכל משתתף יוכל לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר אודות מסלול הלימודים המתאים לו אישית. כשכל המידע הדרוש מונגש לו ביריד אחד, וכשאנו מעמידים לרשותו אבחון תעסוקתי קצר וממוקד העוזר לו להבין לאיזו קטגוריה הוא משתייך, הוא כבר על המסלול הנכון".

בנוסף לאבחונים המקוצרים שיבוצעו במקום, יקבלו המשתתפים שוברי הנחה למבחן ההתאמה המקצועי של אדם מילא, אותם יוכלו לממש במרכז כיוון. במקביל יחולקו חוברות שיקבצו לתוכן את כל המידע על קורסי המכללות המתארחות ביריד, כולל אפשרויות מימון, תנאים ועוד.

"אחד הקורסים המעניינים שיוצגו ביריד יהיה קורס חדשני של פלייטק, קורס רחפנות עם השמה בקצה, שמתאים במיוחד לאנשים יצירתיים שורצים לפרוץ קדימה", מוסיף ישראל. "נציגים מטעם מרכז כיוון יסבירו למעוניינים על מלגות ושברים, אבחונים וסדנאות שניתן למצוא אצלנו במרכז. חשוב להדגיש כי ביריד לא תהיינה הנחות על הרשמה מוקדמת או 'כל הקודם זוכה', כיוון שהמטרה העליונה שלנו היא בחירה מושכלת ונכונה. בחירת מקצוע היא בחירה מהותית המשליכה על משרה, ההתאמה אליה וכמובן גם מקור פרנסה מתאים. משתתפי הכנס יצאו ממנו עם כיוון ומידע נחוץ, ומשם יוכלו לבחור לעצמם את הבחירה הטובה והבטוחה ביותר ולרוץ איתה קדימה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר