אגף בני הישיבות ב'אשכולות'

בני הישיבות חזרו עם כוחות מחודשים להיכלי התורה לאחר פעילות סביב השעון בימי "בין הזמנים"

"ימי בין הזמנים אמנם חלפו, אך טעמם הטוב של פעילויות הקיץ עדיין בפיהם של מאות בני הישיבות ששבו לשקוד על תלמודם בהיכלי הישיבות" מסכם היו"ר - נפתלי זאבי, ומבטיח: "עם חזרת הבחורים היקרים לישיבות, סימנו את היעד הבא: חגים תשע"ט - שווה לחכות" (מנהל קהילתי אשכולות, שיווקי)

בני הישיבות בטיול (צילום: אשכולות)

"אשכולות" מאחד שמונה שכונות ירושלמיות מגוונות: שמואל הנביא, ארזי הבירה, מעלות דפנה, רמת אשכול, החומה השלישית, בית ישראל, סנהדריה וסנהדריה המורחבת. מגוון גדול זה המונה כ- 50,000 תושבים, בנוי מקהילות שונות ומגוונות, לכל קהילה עקרונות חינוכיים ותפיסת עולם משלה, ועל מנת ליצור אירועי שיא משותפים היה צורך בחשיבה מחוץ לקופסה, על אחת כמה וכמה שמדובר בפעילות בין הזמנים לבני הישיבות שהחופשה שלהם מרוכזת בשלשה שבועות צפופים ואין זמן לטעויות.

ימי בין הזמנים חלפו, אך טעמם הטוב עדיין בפיהם של מאות בני הישיבות ששבו לשקוד על תלמודם בהיכלי הישיבות .

במוצאי תשעה באב, כששבו הבחורים לבתיהם לאחר זמן קיץ בישיבה קבלו מידיהם של הרכזים את הפרוספקט המכיל את שלל הפעילויות הרבות והמגוונות - חלקם ללא עלות וחלקם בהשתתפות סמלית - ולבחורים לא נותר אלא לבחור את התוכניות שיפיחו בהם כוחות לקראת חודש אלול הקרב .

קדמה לכך הכנה מקיפה וחשיבה רבה. כבר לאחר הפסח, פתחנו את ההערכות ל"בין הזמנים", וביחד עם ראשי ישיבות בין הזמנים ורכזי השכונות נבנתה תכנית לכל ימי בין הזמנים. השנה הצטרפו לפעילות עוד 5 ישיבות בין הזמנים ואיתם כ -500 משתתפים נוספים.

בפעילויות השתתפו למעלה מ-1500 בני ישיבות שלא הפסיקו להודות על בין הזמנים מלא וגדוש .

כאן המקום להודות לראשי ישיבות "בין הזמנים" רכזי השכונות שמוסרים נפשם למען הבחורים ללא קבלת תמורה, ישלם ה' שכרכם ותהי משכורתכם שלימה

עם חזרת הבחורים היקרים לישיבות, סימנו את היעד הבא: חגים תשע"ט. שווה לחכות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר