6 שאלות שאת חייבת לשאול את המטפלת העתידית של ילדך

לנשים העובדות בחוץ, (ולעתים גם לכאלה שלא) מטפלת לילד זה עניין הכרחי. אבל יש 6 שאלות שכדאי לך לשאול את המועמדת הפוטנציאלית, שיגלו לך עליה לא מעט (ילדים)

מאמע | כיכר השבת |
איך היא מתכוננת להעביר את 9-5 שלהם? (צילום: shutterstock)

נכון, גידול ילדים זה לא קל, אבל זה עדיין לא פשוט לשחרר ולוותר על חובות הוריות, אפילו באופן זמני, למי שאינו את. עם זאת, אם את מוצאת את האדם הנכון, זה אפשרי. אבל יש כמה שאלות שכדאי לך לשאול את המטפלת הפוטנציאלית שהתשובות עליהן יגלו לך עליה לא מעט. אז הנה, השאלות שאולי פחות נעימות, אך הכרחיות לשאול:

מהו סגנון התקשורת שלך בזמן שאת עובדת?

האם היא תשלח לך תמונות בווצאפ? האם היא תגיב מיד (או שיהיה עיכוב) כאשר תבדקי מהן שגרות התנומה של ילדך, תדירות החלפת החיתולים ועוד? האם היא תשלח עדכונים לא רצויים? כל המידע הזה הוא חיוני. כמובן, אינך יכולה לשפוט את התגובה שלה בצורה שלילית אם היא שונה קצת מסגנון ההורות שלך. אבל גם אם תשובתה תהיה שהיא תחזיר לך טקסט כאשר תוכל, אבל תשתדל לעשות זאת תוך 30 דקות, ותשלח לך תמונה אחת ביום לאחר השינה השנייה, זה בסדר. חשוב לתאם ציפיות אחת עם השניה.

את יכולה לספר לי על מצב חירום שבו היית או שמישהו הפחיד אותך?

ברור, אין מצב חירום זהה, אבל חשוב להבין איך היא הגיבה / פתרה בעיה במצב בלתי צפוי שצץ. זה המפתח. חשוב לברר איך היא הגיבה באותו רגע, אבל גם איך היא סיפרה להורים, לאחר מעשה, מה בעצם קרה. כמו כן, מה היא למדה ממנו? האם זה היה משהו שיכולה היתה למנוע / להימנע ממנו?

מה קורה אם אנחנו מאחרים לאסוף את הילד?

כמובן, זה יוצא מן הכלל, אבל עיכובים יכולים לקרות. האם למטפלת שלך יש גמישות ואורך רוח להמתין? כמו כן, האם היא תחייב אותך עבור אותו זמן, מעבר לסכום שנקבע מראש? (ברגע שאת ערוכה להתמודד עם מצב כזה, חשוב לברר את כל הפרטים הטכניים מראש רק כדי להיות בטוחה.)

איזה סוגים של פעילויות את אוהבת לעשות עם ילדים?

כאן תוכלי לחשוף לא מעט. ביסודו של דבר, איך היא מתכוננת להעביר את 9-5 שלו? האם יקראו ספרים? יערכו פעילויות מעניינות? שאלה זו עוזרת לך לקבל תחושה איזה סגנון מטפלת היא - האם היא יצירתית או פשוט פועלת על פי רוטינות קבועות עד שאת באה לקחת את הילד?

מה היה הזיכרון החזק ביותר שלך מהילדים האחרונים שטיפלת בהם?

בסדר, כן, זו שאלה די חושפנית - האם המטפלת המועמדת מתקשה לחשוב על אנקדוטה? או האם היא נרגשת להעלות זיכרון או שניים שמראים עד כמה היא אוהבת את הילדים שהיו בעבר בטיפול שלה? ברוב המקרים, האדם שאת רוצה לשכור עבור תפקיד זה, צריך להרגיש כמו משפחה. שאלה זו היא ההזדמנות שלה להוכיח את התשוקה שלה לתפקיד.

האם אפשר לעשות ניסיון?

זה אולי אומר לשכור אותה בפועל (כן, לשלם) עבור יום או שניים, אך זה חיוני כדי לבדוק את השטח ואת החיבור שלה עם הילד לפני שאת חותמת על הסכם ומתחייבת לשנה שלמה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית