5 כללים לארגון מסיבה מוצלחת

החלטתם לערוך חגיגת יום הולדת לבן החמש שלכם בבית אבל אתם לא ממש יודעים מהיכן להתחיל? יש לנו את חמשת הדברים החשובים ביותר הנדרשים לאירוח המסיבה המוצלחת ביותר אי פעם (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

סוף סוף הגעתם להחלטה לערוך מסיבה בביתכם (כמו ערב לביבות, למשל) ואתם מתכוננים להשוויץ בספה החדשה והקטיפתית שלכם, עליה דיברתם כה רבות. התאריך נקבע, אבל מה עושים עכשיו? אם אתם לא ממש בטוחים היכן להתחיל, יש לנו את חמש הדברים החשובים ביותר הנדרשים לאירוח המסיבה המוצלחת ביותר אי פעם.

1. הזמנה מפורטת

אל תגרמו לאורחים שלכם לתהות מה אתם מכינים עבורם. במקום זאת, שלחו הזמנה (כן, הודעת ווצאפ פשוטה לגמרי תעשה את העבודה), עם כל הפרטים לגבי החגיגה הקרבה כדי שהעמית שלכם למשרד לא יופיע 30 דקות מאוחר יותר למסיבה. כמו כן, פרטו אילו מאכלים יוגשו. כיבוד קל? ארוחה בת 23 מנות? בופה נחמד? והחשוב ביותר: חלב, פרווה או בשרי.

2. בר משקאות

כאשר מדובר בהגשת משקאות, הדרך הקלאסית הטובה ביותר היא להתייחס לאורחים שלכם באופן אישי ולמלא את אזור המשקאות שלכם בבקבוקי יחיד. הכינו מבעוד מועד קרח וקוקה קולה והרבה קשיות למסיבה באמת שווה.

3. אוכל בשפע

מי מאיתנו לא נכח במסיבה (או גרוע מכך, בחתונה) שמיד לאחריה אץ רץ לסטקייה הקרובה לרכוש מנה שתשביע את רעבונו? זכרו, אורחים מוזנים היטב הם אורחים שמחים, אז שימו לב שיש מספיק מזון ואפשרויות טובות - לכולם.

4. מערכת בידור מהימנה

כמובן, אתם יכולים לנגן מוזיקה מהטלפון הנייד שלכם, אבל כדי ליצור באמת אווירה סוחפת, תצטרכו להשיג רמקולים. אל דאגה, אינכם צריכים לבזבז את כל המשכורת שלכם בשלמותה על מערכת קולית.

יש הרבה אפשרויות סבירות. לדוגמה, רמקול Bluetooth נייד במקום אחד עם תחנת עגינה לפלאפון כדי שתוכלו לשלוט במוסיקה מבלי להיות מחוברים ישירות לרמקול. אה, ואל תשכחו להרכיב רשימת השמעה מקפיצה.

5. חדר אמבטיה מאורגן

כדי למנוע מהאורחים לחטט בארונות שלכם בחיפוש אחר נייר טואלט או מגבות ידיים, שימו את המוצרים האלו בהישג ראיה. ניתן להרכיב סל קטן של מוצרים שהאורחים שלך עשויים להזדקק להם בעת שימוש בשירותים. בדרך זו, האורחים יכולים לעזור לעצמם ולא להרגיש נבוכים לטרטר אתכם בבקשות שונות ומשונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר