חבר מל"ג התפעל מהישגי בוגרות קמפוס לוסטיג

בוגרות קמפוס לוסטיג במרכז האקדמי לב, חגגו את סיום הלימודים בהשתתפות בכירים מעולם התעסוקה, כך מתהדק הקשר שבין המרכז האקדמי וענף התעשייה (אקדמיה, שיווקי)

שולחן הכבוד בטקס (צילום: יח"צ)

בוגרות קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב, חגגו את סיום הלימודים וכניסה לשוק העבודה למקצועות העתיד. בטקס תארים רב רושם לבוגרות המחזור ה-18. בטקס הוענקו תארים לכ-70 בוגרות חרדיות בתחומי הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, חשבונאות ומנהל עסקים. מרבית מהבוגרות שהשתתפו בטקס כבר השתלבו בעבודות איכותיות, למרות שרק זה עתה סיימו את לימודיהן.

הבוגרות קבלו צידה לדרך וברכת הצלחה מפי הרב משה לוסטיג מנהל המסגרת החינוכית של הקמפוס, הרב צבי שרייבר ראש הקמפוס, נשיא המרכז האקדמי לב, פרופ' חיים סוקניק, ראש אקדמי ונציג הרקטור ד"ר אריה טייטלבוים. בנוסף, השתתפו בטקס המחנכות, ראשי המחלקות, מרצים, הבוגרות ובני משפחותיהן.

בנוסף, חולקו מלגות הצטיינות לתלמידות הנמצאות בשלבים שונים של התואר. הפרסים חולקו עבור הצטיינות ראויה לשבח בהליכות ובלימודי הקודש, עבור הצטיינות בתחומי הלימוד האקדמיים וכן עבור הצטיינות מיוחדת בסיוע חברתי בקמפוס. הפרסים חולקו מטעם המרכז האקדמי לב, קרן קמ"ח ופירמת BDO.

הרב ישראל תיק, מהמרכז החרדי למחקרי מדיניות וחבר המועצה להשכלה גבוהה, אורח הכבוד בטקס, התפעל מהישגי הבוגרות: "מדהים לראות בנות איכותיות שיודעות מה העיקר ומה הטפל. שמנצלות את השנים המשמעותיות האלה לספיגת ערכים ולבניית האישיות כהכנה לבניית בית יהודי. בנות חרדיות שהגיעו להישגים מרשימים הן בלימודים והן בהליכות ובהשתלבות ראויה לשבח במקומות עבודה מובילים. בנות שיודעות להשתמש בצורה מושכלת בארגז הכלים שרכשו במסגרת הלימודים כדי לפרנס בכבוד בתים של תורה."

הרב משה לוסטיג, מנהל המסגרת החינוכית, עמד על דברי המשנה באבות "אם אין תורה אין קמח" הנסתרת לכאורה מהמציאות שהרי יש רבים שאין להם כלל תורה ויש להם קמח, וביאר שכוונת המשנה היא שללא המשמעות הרוחנית, שהיא התורה המהווה את מרכז חייו של האדם אין משמעות גם לחייו הגשמיים. לאור תפיסה זו הדגש החינוכי בקמפוס לוסטיג הוא להעמיד את המשמעות הרוחנית במרכז כי רק כך יש משמעות גם להשתדלות הגשמית של הבוגרות ברכישת מקצוע מבוקש.

רו"ח יואל טולדנו, שותף בכיר ומנהל הסניפים החרדיים בפירמת BDO, העניק את פרסי ההצטיינות וברך על השותפות רבות השנים עם המוסד: "אצלנו בפירמה מועסקות עשרות רואות חשבון, בוגרות קמפוס לוסטיג, בדרגים שונים. כולן בעלות יכולות מקצועיות ואישיות גבוהות במיוחד ואנו שבעי רצון מעבודתן המעולה. אשמח להמשיך בשיתוף הפעולה ולקלוט לעבודה אצלנו מהבנות היושבות כאן."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר