"להיות מפורסם"

הסלוגן שנבחר לציון 20 שנה מיום יציאת המגזין "כח הפרסום" הראשון

תחת הסלוגן הזה חוגגים היום 20 שנה להקמתו של המגזין "כח הפרסום" המחולק כיום בדיוור ישיר: בבני ברק, אלעד, גני הדר פתח תקוה, נתניה. ורחובות ותל אביב ובעשרות אלפי מנויי המייל (צרכנות נבונה, שיווקי)

הסלוגן החגיגי (צילום: יח"צ)

הימים היו לפני כ -20 שנה אי שם בשנת תשנ"ט. המושג מכירה ביתית לא היה בלקסיקון. אם רצית בכל אופן לפרסם משהו קטן, היית צריך לשלם הרבה כסף לעיתונים וגם לא ידעת האם זה קהל היעד הנכון שיביא את התוצאות הנכספות.

בשיחה עם כיכר השבת מספרת א' ממנהלי מגזין "כח הפרסום" כי בעבר להיות בעל עסק בינוני או קטן למשל של בגדי נשים, האופציה היחידה לפרסום היתה ללכת ערב ערב, להדביק מודעות קטנות בסביבת בתי כנסת, ריכוזי נשים או סמינרים.

א' מספרת כי היא בעצמה היה לה עסק קטן ולאחר שנה של הדבקות תחת כל עץ רענן התייאשה עד שהחליטה להצטרף לקבוצה של בעלי עסקים ולפתוח את מגזין הפרסום לרווחת בעלי העסקים והקונים.

"כח הפרסום".

על מנת להגדיל את החשיפה השתתפו יחדיו מספר בעלי עסקים שהרגישו כי מיצו את שיטת הדבקת מודעות על עצים ואבנים, ועלה הרעיון כי יודפס במשותף פלייר שחור לבן אשר יופץ באלפי עותקים בבני ברק.

עלות ההדפסה בימים האם הייתה יקרה מאוד, והוחלט לבקש מכמה בעלי עסקים מצליחים לפרסם יחד בתוך הפלייר ולשאת בנטל וכך לחסוך בעלויות תוך הגעה לקהל היעד הנכון ע"מ לחסוך בעלות ההפצה וההדפסה ולהרוויח חשיפה לקהל היעד המתאים .

עם הרבה אומץ, נחישות ודבקות במטרה, הפלייר הפך לצבעוני, ולאחר מספר שנים הפך לחוברת ומהר מאוד הפך למגזין יוקרתי המוביל בציבור החרדי.

"כח הפרסום" יוצא לאור כל שבוע בלמעלה מ- 160 עמודים והוא המגזין בעל שם בבני ברק ובאזור המרכז. המגזין משמש לכתובת של כלל בעלי עסקים הרואים במגזין "כח הפרסום" את האפקט הנכון לחדור לליבם של עשרות אלפי בתי אב בציבור החרדי ולשווק את המוצר לכמה שיותר אנשים.

כיום, שנת תשע"ט המגזין יוצא בס"ד כל שבוע עם למעלה מ- 160 עמודי פרסום המודפסים בנייר כרומו משובח, ומחולקים בדיוור ישיר בתיבות הדואר של בני ברק, פ"ת נתניה, רחובות, בת ים אלעד ובאזור המרכז.

כמו"כ כאשר הקידמה והמדיה החברתית מנסה להשיג אותנו בקצב מהיר, הוחלט בהנהלת החברה כי יהיה נכון להפיץ את מגזין "כח הפרסום" גם במהדורה דיגיטלית במייל האישי דרך מחלקת המנויים וכיום יש למגזין כח הפרסום גם אלפי מנויים במהדורה הדיגיטלית מכל הארץ, המקבלים במייל האישי את המגזין מדי שבוע ונהנים מהטבות ומתנות יחודיות.

אין ספק כי כיום, להיות מפורסם זה כח הפרסום.

רוצה להתרשם מהגליון האחרון? לחץ כאן >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר