230 שנה אחרי

נחשף סידור התפילה של רבי מאיר מפרמישלאן

סידור התפילה הפרטי של הרה"ק רבי מאיר מפרמישלאן, בו שפך שיח לפני קונו על פי הכוונות הקדושות של האר"י ז"ל, בעריכת המקובל רבי אשר מרגליות - אותר, 230 שנה אחרי שהודפס (מעניין)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הסידור (צילום: אסופה)

סידור התפילה הפרטי של הרה"ק רבי מאיר מפרמישלאן, בו שפך שיח לפני קונו על פי הכוונות הקדושות של האר"י ז"ל, בעריכת המקובל רבי אשר מרגליות - מחכמי הקלויז בבראדי, אותר.

הרה"ק רבי מאיר מפרמישלאן, היה מגדולי צדיקי החסידות. מגיל צעיר הפליא את כולם ברוח קדשו המופלאה ובאגדה החסידית יש אודותיו עשרות סיפורי פלא.

סידור התפילה

בדפים שבתחילת הסידור ובסופו, חותמות נכדיו שכיהנו כאדמו"רים, וכן מצורף לספר אישור בכתב יד בן המשפחה מנכדי האדמו"רים הנ"ל בו נרשם: "הריני לאשר בזה שהסידור רבי אשר שנדפס בלעמבערג שנת תקמ"ח שיש בו חותמת של רבי יעקב שלמה ב"ר מרדכי וחותמת בנו ר' מאיר מיוחס לזקני הה"צ הה"ק רבינו ר' מאיר מפרמישלאן זצ"ל זי"ע ועבר אלי בירושה מדור דור".

סידורי התפילה בהם שפכו שיח לפני קונם גדולי החסידות, הנם אחד הפריטים הקרובים ביותר של הצדיק ואחד הפריטים המבוקשים ביותר בין האספנים החסידיים.

בקטלוג החדש של בית המכירות 'אסופה', מוותיקי בתי המכירות הפומביות בארץ, נמצא גם ספר הזהר - דפוס סלאוויטא שהיה שייך לרבי מאיר מפרמישלאן; סידור התפילה של רבי מנחם מנדל מסטריזו'ב בעל 'שובע שמחות' שהיה תלמיד 'החוזה מלובלין' ובעל התפילה של הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימנוב; כתב יד קדשו של רבי חיים ויטאל, חתימת יד קדשו של בעל משנה למלך, קונטרס סגולות נדיר בכתב יד קדשו של החיד"א, ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר