איך לטוס עם תינוק ולנחות בשלום

בטיסה עם תינוק, המתח מתחיל לעלות כשאתם לוקחים בחשבון את תהליך העלייה למטוס, את משך הטיול ואת השכנים לטיסה שלהם אפס סובלנות לתינוק צרחן. הנה כמה טיפים שיצילו אתכם (ילדים)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הזמנת כרטיסים לטיסה היא החלק הקל כשמדובר בטיסה עם תינוק או פעוט (או, באמת, כל ילד), רמות המתח מתחילות לעלות כאשר אתם מחשיבים את האריזה, את תהליך העלייה למטוס, את משך הטיול ואיך תוכלו למנוע מהשכנים שלכם לטיסה לא לפנות לדיילת ולהלין על הרעש שהפעוט שלכם מייצר.

הנה הטריקים הטובים ביותר לשמור על רוגע כאשר אתם עולים לאוויר:

1. בקשו מושב ועריסה. האם ידעתם שאם אתה בטיסה שאורכת יותר מחמש שעות, רוב חברות התעופה יספקו לכם עריסה בחינם? להזמנות, פשוט צרו קשר עם חברת התעופה והגישו את בקשתכם; בדרך כלל יש רק שניים בכל טיסה. מוקדם יותר, טוב יותר.

2. הצטיידו בחיתולים, מוצצים, בגדים להחלפה לאמא ולתינוק. אתם יודעים, לכל קרה שיצוץ.

3. האכילו בזמן המראה ובזמן הנחיתה. בין אם אתם מזינים את הפעוט שלכם בחלב אם או בתחליף חלב, מתן אוכל לתינוק בזמני ההמראה והנחיתה מסייע להפחית את הלחץ באוזניים שלהם.

4. אל תזלזלו בערכו של המנשא. כן, אתם יכולים להצטייד בטיולון, אבל אנחנו ממליצים גם על מנשא, כדי להסתובב במטוס עם ידיים פנויות, סוג של.

5. ארזו כמה צעצועים "חדשים", וב"חדשים" אנו מתכוונים לפריטים שהם כנראה שכחו מעצם קיומם כיון שלא שיחקו עימם זמן רב.

עם זאת, אם אתם הולכים לקנות משהו חדש לגמרי, לכו על רעשן התפתחותי. התועלת בו כפולה: האורות ישעשעו את העולל שלכם והוא נהדר לבקיעת שיניים.

6. המוצא האחרון, נסו אוזניות. קיימים בשוק דגמים המגיעים בגודל מוקטן המתאימים לראש של תינוק. הנעימו לו את הזמן בצלילים מרגיעים. לאט לאט, בלי שישים לב, הוא ירדם ואתם תשיגו מעט שקט.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית