פיתוח מדהים בפשטותו

אל מגוון המוצרים שבית חרדי מצוי צורך, התווסף לאחרונה חידוש מרענן ואפילו מהפכני

חברת קנדי המתמחה למעלה מ- 40 שנה בייצור ופיתוח מוצרי חשמל בעיקר כאלו המונחים על השיש במטבח, פיתחה לאחרונה את קומקום השבת המהפכני (צרכנות חכמה, שיווקי)

קומקום השבת המהפכני של קנדי (צילום: יח"צ)

תחום מוצרי החשמל המונחים על השיש הינו מהתחומים החמים אצל יבואני מוצרי החשמל, מוצרים אלו נמצאים בשימוש יומיומי אצל כל צרכן מצוי, הבלאי והפחת הוא רב מאוד, ולכן הציבור הרחב מבין כי אחד מהשניים או להתפתות למוצרים זולים ופחותים ולהחליף כל חצי שנה, או להשקיע במוצר איכותי מחברה שיש לה אבא ולהנות ממוצר שאורך חיי השיש (או המדף..) שלו ארוכים ובעיקר כזה המספק פתרון מושלם ורחב לצרכים היומיומיים.

אם הדברים נכונים כלפי הציבור כולו, הם תופסים משמעות רבה ורחבה הרבה יותר אצל קהל שומרי התורה הדתי והחרדי.

כל משפחה דתית ממוצעת מחזיקה בארסנל המטבחי במוצרי חשמל ייעודיים לשימוש בשבת ובחג. על קבוצה זו נמנים הפלטה החשמלית, המיחם החשמלי והקרוקפאוט (סיר לבישול איטי).

כל אחד מאיתנו מכיר את הרגעים המלחיצים שאוטוטו השמש שוקעת, עוד לא כיוונו את שעון השבת, הפלטה עדיין בארון, המיחם ריק ממים והצפירה המכריזה על בוא השבת כבר נשמעת ממרחקים...

אך יש גם בתים רגועים יותר, בפרט אלו של הזוגות הצעירים, או מצד שני הפנסיונרים, או אלו שכבר חיתנו את כל הילדים ונמצאים בשבת שקטה של מנוחה בגפם. בבתים מעין אלו כל האופרציה סביב הוצאת מיחם חשמלי גדול ומסורבל היא לעיתים רבה ומיותרת.

בפרט אותם אלו שגרים בדירות קטנות שכל סנטימטר מנוצל וחבל על המקום המיותר שכל מוצר חשמלי תופס. אך איך יסתדרו בשבת? אף אחד לא יוותר על כוס תה מהבילה אחרי סעודה דשינה עם לימוד תורה על השולחן המפונה או קריאת מגזין מגזרי תוך התרחוות על הספה המפנקת...

פה בדיוק נכנסה חברת קנדי הותיקה ופיתחה מוצר מהפכני המיועד בדיוק לנישה הספציפית הזו.

'קומקום השבת הבריאותי' - הוא בעצם המוצר המוכר לכולנו כקומקום החשמלי הביתי המונח תדיר על השיש, אשר בכל ימות השבוע משמש אותנו להרתחת מים לצרכים שונים, אלא שמוצר זה טומן בחובו פיתוח טכנולוגי שהגיע לכפי שהוא כיום חברת קנדי עברה תהליך של פיתוח שארך כמה שנים כדי להעמיד לרשות קהל שומרי המסורת, הדתי והחרדי את קומקום השבת הבריאותי.

בעלי החברה הינם ממשפחה שומרת שבת והפיתוח של המוצרים נבע גם מהנסיון והצורך האישי שלהם, יתירה מזו, הם גם רואים בזה סוג של שליחות - למצוא פתרון הולם לצרכי המשפחה הדתית חרדית.

אז מהו בעצם הסוד הגדול של המוצר המהפכני?

האמת, כלפי חוץ לא תבחינו בכלום, אדרבה, זהו קומקום חשמלי מהודר בעל עיצוב מרהיב שנראה ככל הקומקומים החשמליים בקטגוריה, כלפי חוץ אמרנו, כי השוני הגדול הוא בתחתית הקומקום.

בבסיס הקומקום ישנו מנגנון חשמלי אשר בלחיצת כפתור הוא הופך מבסיס רגיל, למעין מיחם חשמלי קומפקטי שאפשר למזוג ממנו בקלות לכוס הקפה, בדרך הרגילה כמו בימות החול.

כמובן שחברת קנדי לצורך הכשרת השימוש בשבת לא סמכה על מהנדסיה בלבד, אלא הביאה אותו לבדיקה במכון ההלכתי טכנולוגי הידוע- 'מכון צומת', שם בדקו את כל המערכות והוציאו מכתב מרבני המכון המכשיר את המוצר לשימוש לקהל המהדרין במצוות.

אז אם גם לכם המוצר הזה מתאים פיקס, רוצו לחנויות החשמל, הוא כעת במבצע מיוחד לרגל ההשקה.

אגב, גם שמענו שמשפחות רבות מחזיקות קומקום כזה לעת הצורך, כמו נסיעה למלון, במקום לרדת ללובי ולהכין כוס קפה, הם אורזים את הקומקום במזוודה (הקומפקטיות שלו - מדהימה!) ובבוקרו של יום השבת מכינים לעצמם קפה בחדר במקום להשתרך המורד המדרגות הבלתי נגמרות...קחו את זה לתשומת לבכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר