סעודת החג המיוחדת שערכה עמותת "אנחנו משפחה"

ביוזמת עמותת 'אנחנו משפחה', בראשותה של גב' אסתר פלמן, עשרות יתומים, אלמנים ואלמנות חגגו בסעודת חג פורים משותפת, בשמחה ובטוב לבב (אקטואליה)

(צילום: באדיבות המצלם)

בהתרגשות ושמחה גדולה התכנסו בגבעת שמואל עשרות יתומים ויתומות, אלמנות ואלמנים, חלקם משפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה, לסעודת חג פורים משותפת.

את האירוע יזמה הגב' אסתר פלמן, יו"ר עמותת 'אנחנו משפחה', המסייעת ליתומים ואלמנות.

''בשבועות האחרונים קבלתי מס' פניות ממשפחות שאין להן איפה לחגוג את החג. מסתבר שלא לכולם יש את האפשרות להתארח אצל משפחה או חברים'' מספרת אסתר פלמן, ''החלטתי ליזום השנה לראשונה, סעודת חג ענקית, שמחה ומשותפת, לכל אותן משפחות''.

עמותת 'אנחנו משפחה' נוסדה לעילוי נשמת אביה של אסתר, רבי צבי הירש פלמן, שהיה איש חסד מוכר וידוע בבני ברק.

אסתר משתפת באחת מעשרות ההודעות שקיבלה בסיום האירוע, שמסבירה את החשיבות של סעודת החג שנערכה בהשקעה ובאהבה גדולה: ''תודה שזיכית אותנו. תודה שהיית בשבילנו. היה הכל מהכל בשפע וטעים טעים. אני מאושרת שהקמת אותי מהמיטה ליום מושלם. זה היה מדהים, מרגש וכיף. פגשתי הרבה חברים נפגעי טרור, לפחות 7 חברים שאנחנו נפגשים בכל מיני מקומות. פינקת אותנו כיד המלך. האישה הערירית הייתה בהלם שיש דברים שכאלה ואני שמחה שסוף סוף מישהו וזו את, שדאגת ושמחת שהיא תגיע. אסתר, המון המון תודה רבה. נהנינו מאד. פורים שמח. היה מושלם''.

''אני מודה לקב"ה שנתן לי את הכוחות לערוך את האירוע החשוב הזה ובעז"ה נמשיך הלאה להעניק ולתת את כל מה שניתן להקל ולו במעט על אותן משפחות", מסכמת אסתר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית