טריק הקונסילר שיגרום לריסים שלך לבלוט במיוחד

קונסילר תמיד מצליח לסדר את העניינים ולהסתיר שפע של פגמים על העור שלנו. עכשיו, אנו יודעות כי תתקשו להאמין, אבל מצאנו לו שימוש נוסף: משפר ריסים (יופי)

(צילום: שאטרסטוק)

כולכן מכירות את הזמנים שבהם נשארתן ערות עד מאוחר מדי, יש פגמים בשפע שצצים על הפנים שלכן. הן נפוחות כל כך, שאפילו טון של מייקאפ, סומק למכביר ואודם בגוון המושלם, לא יכולים לאזן את מצבן? אבל קונסילר, הו, קונסילר.

הוא תמיד מצליח לסדר את העניינים ולשוות לעורנו מראה אטרקטיבי על ידי הסתרת שפע של חטאים שאנו מבטיחות לעצמנו לא לשוב עליהם. זו הסיבה שהוא המוצר האהוב עלינו ולא תמצאו אותנו יוצאות מהבית בלעדיו. אנו יודעות כי תתקשו להאמין, אבל מצאנו שימוש נוסף להוסיף לרפרטואר שלו: משפר ריסים.

הנה מה שצריך לעשות: טבלו מברשת צללית זעירה בקונסילר וצבעו איתה את הריסים העליונים. תנו לחומר להתייבש במשך כמה שניות ולאחר מכן מרחו את המסקרה כפי שאתן עושות בדרך כלל.

למה זה עובד: קונסילר בעצם פועל כמו פריימר (למתקשות: חומר שמורחים על הפנים, אינו חודר לעור, מצמצם נקבוביות והכי חשוב, מקבע את האיפור ומאריך את חייו) כאשר נמשח על הריסים. הוא מוסיף קצת נפח לריסים ומעניק למסקרה שהיא בעלת מרקם נוזלי בסיס לעמוד עליו.

התוצאה? ריסים מלאים, עסיסיים ופותחים את העין - אין צורך בפריימרים מהודרים ויוקרתיים לריסים שיקרעו לכן את הארנק.

אם תרצו לסחוט עוד מעט מהלימון, בחרו נוסחה של קונסילר עם שמנים מזינים ותצברו עוד כמה יתרונות על הדרך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית