מעל אמסטרדם, רומא ופריז:

פראג ממשיכה לככב בצמרת היעדים הנחשקים בעולם

גם ב-2018 היתה בירת צ'כיה יעד התיירות המועדף על הישראלים בכלל ועל הציבור החרדי בפרט (תיירות, שיווקי)

פראג מקדימה ערים דוגמת ברצלונה, לונדון, פריז, אמסטרדם, רומא ועוד (צילום: יח"צ)

בתערוכת התיירות הבינלאומית שהתקיימה לאחורנה בתל אביב הוצגו נתונים מעניינים – אם כי לא מפתיעים – על ההעדפות של המטייל הישראלי.

ע"פ הנתונים, שהוסקו על בסיס צריכת מידע ברשת, התעניינות ופרמטרים נוספים, פראג ניצבת במקום השני בדירוג ערי התיירות המועדפות על הישראלים באירופה. בכך מקדימה פראג ערים דוגמת ברצלונה, לונדון, פריז, אמסטרדם, רומא ועוד.

ואם כך הם פני הדברים בציבור הישראלי הכללי, על אחת כמה וכמה בכל הנוגע למגזר החרדי שמבחינתו פראג היא ה-יעד מספר 1 בפער ניכר מכל השאר.

בענף התיירות יודעים לספר כי מה שהפך את פראג למה שהיא מבחינת המטייל החרדי זה השילוב הנדיר בין האטרקציות האטרקטיביות שהיא מאכלסת לבין קיומו של מלון 'קינג דייויד' בעיר.

כידוע, מלון 'קינג דייויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים. עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל על פי כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים על פי כל דקדוקי ההלכה.

פראג עצמה נחשבת, כאמור, לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטורים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד.

המלון עצמו מתהדר בכשרות מהודרת של הרה"ג רבי אליהו רוטנברג מירושלים, אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. הבשר שנשחט עבור בית המלון בגרמניה הוא 'חלק-בית יוסף' וכך הוא מותאם לכלל העדות והחוגים.

כמו כן בשאר המאכלים קיימת הקפדה על כשרות שתהיה מקובלת על כלל הדעות המחמירות. כמו בכל ימות השנה, גם בפסח יעמוד המטבח של המלון בסטנדרט ההלכתי הגבוה ביותר, והנופשים יוכלו להנות מארוחות עשירות ומנות גורמה ללא חשש קטניות או שרויה.

היערכות לפסח התשע"ט

בתוך כך, במלון 'קינג דייויד'-פראג, הנמצא תחת כשרות מהודרת בכל ימי השנה, נמשכת ההיערכות לקראת חג הפסח תשע"ט, זאת לצד פעילות החורף של המלון שנמצאת בתקופה זו בשיאה.

חודש וחצי לאחר הפרסום הראשוני בנושא, בהנהלת המלון מספרים על קצב חסר תקדים של הזמנת חדרים לחג הפסח הבעל"ט, כאשר ההערכה היא שכבר בשבועות הקרובים תפוסת המלון לחג – תתמלא.

כמו בכל שנה, גם בפסח הבעל"ט ייהנו אורחי המלון מארוחות גורמה למהדרין מן המהדרין, ללא חשש שרויה וקטניות. בנוסף עומד לרשות האורחים מקווה מהודר, בית כנסת עם 3 תפילות ביום אירועי חג מהנים, הופעות ועוד.

גולת הכותרת היא, כמובן, ליל הסדר המפואר והמהודר, אותו יוביל החזן מאיר אייזנבך – צאצא למהר"ל מפראג.

יצוין, כי במסגרת התוכניה שמארגן המלון לנופשים, יתקיימו גם טיולים לעיר דרזדן שבגרמניה ולעיירת המרפא קרלובי וארי שבצ'כיה.

בנוסף ייהנו אורחי המלון מאירוע חגיגי שייערך במלון קינגס קורט, ויכלול סעודה עשירה ומופע חגיגי של הזמר הרשי אייזנבך.

בהנהלת המלון, כאמור, ממליצים לציבור להקדים ככל הניתן את הזמנת הנופש לפסח, זאת לאור הביקוש הגבוה, והניסיון מהשנים הקודמות שמלמד שחבילות הנופש לפסח אוזלות זמן רב לפני החג עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר