ח"כ שולי מועלם: "יחד זרקה עשרות אלפי קולות לפח"

מקום 9 ב'הבית היהודי', חברת הכנסת שולי מועלם, תוקפת את מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי ומאשימה אותה באיבוד מנדטים לימין: "זרקה עשרות אלפי קולות לפח"(בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ח"כ שולי מועלם (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015 • היום שאחרי: יום לאחר שעיכלו ב"בית היהודי" את התבוסה במספר המנדטים - עם שמונה מנדטים בלבד, חברת הכנסת שולי מועלם, מספר 9 ברשימה, עולה להתקפה וטוענת כי מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי גרמה נזק לגוש הימין לאחר שזרקה עשרות אלפי קולות לפח.

בשיחה עם "כיכר השבת" בירכה מועלם את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ניצחונו המוחץ בבחירות: "ברמה הלאומית אני חושבת שקרה כאן משהו אדיר. הציבור אמר את דברו שרובו ימני מסורתי ומחובר לדברים החשובים לנו".

"אני חושבת שראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח יתר על המידה והוא שתה לא מעט מנדטים לבית היהודי. מפלגת יחד זרקה לפח עשרות אלפי קולות".

"אני חושבת שגם אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש הכיצד הגענו לממדים כאלה. אנחנו נצטרך לשבת ולשאול והכול מתוך כוונה ומגמה ללכת קדימה".

גורם בסיעה טען הערב בשיחה עם "כיכר השבת" כי "נפתלי צריך לפרוש מהכנסת מיד לאחר שימונה לשר בממשלת נתניהו ולתת לבאה אחריו ברשימה להיכנס לכנסת. אולי אנחנו צריכים לעשות מעשה ליברמן כפי שהצהיר בבחירות שכל השרים יפוטרו מחברותם בכנסת".

חברת הכנסת איילת שקד הגיבה הערב על התבוסה הצורבת ואמרה ל'סרוגים': "זה עצב מהול בשמחה. עצב על זה שאיבדתי כשותפים לכנסת את הח"כים הכי טובים שיש. כרגע גם שולי לא נראית שנכנסת, וגם לא אבי, וגם אורית. אבל יש שמחה רבה על זה שמחנה הימין ניצח בנוק-אווט".

שקד טוענת כי היו לא מעט טעויות לאורך מערכת הבחירות: "עשינו טעויות. הסיפור עם אוחנה – בוודאי. וזה בעיקר. אבל ברגע שהקמפיין הפך להיות דו ראשי בין הליכוד והמחנה הציוני, אז כל המפלגות האידיאולוגיות שזה אנחנו ומרצ סבלנו כי הימין התכנס סביב הליכוד והשמאל סביב המחנה הציוני. חוץ מזה אני חושבת שלמדינת ישראל יצא רק טוב מהממשלה הזו".

ומה באשר למשא ומתן הקואליציוני אמרה שקד כי היא מעריכה שהם יקבלו יותר משני שרים אך לא את המשפטים ובוודאי שראשות ועדת הכספים תהיה לחרדים. "זה ברור, מלכתחילה כשהלכנו לבחירות ידענו שזה המחיר", השיבה כשנשאלה על האפשרות שחרדי יעמוד בראשות ועדת הכספים.

"אני כל הזמן הסברתי לציבור וחבל שלא הקשיבו לי, שאם אנחנו רוצים לקבל את משרד המשפטים אנחנו צריכים הרבה מנדטים. משרד המשפטים זה לא משרד שראש הממשלה רוצה לוותר עליו בכל קונסטלציה". אמרה באשר למשרד המשפטים.

ממפלגת יחד נמסר בתגובה: "יש ארבעה מנדטים שהצביעו למפלגה שלה בפעם הקודמת וגם כנראה הבינו שזה לפח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר