השוויגער מנדבת לכם עצות לא רצויות? זה מה שתעשו

בין אם אתם מתכננים חתונה או נושאים תינוק בידיכם, תמיד יהיה מישהו שיגיד לכם מה הוא חושב על העניין ולא תמיד אתם מעוניינים לשמוע, אלא רק לשתף. לשם כך, שקלו לאמץ את הטקטיקה הבאה (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

יעוץ לא רצוי נמצא בכל מקום ובמיוחד במדינתנו הקטנטונת. הציבור הישראלי אוהב לתחוב את אפו להיכן שאיננו צריך ולהביע את דעתו גם מבלי שנתבקש לכך. בין אם אתם מתכננים חתונה, נושאים תינוק בידיכם, או התחלתם דיאטה לקראת הקיץ, תמיד יהיה מישהו שיגיד לכם מה הוא חושב על העניין ועליכם ולפעמים כל מה שאתם רוצים לעשות הוא לספר, לשתף או רק להזכיר מה קורה בחיים שלכם, מבלי לפתוח את הסכר עבור כולם (הגיסה / החמות / השכנה מהקומה למטה).

לשם כך, כדאי שתשקלו לאמץ את הטקטיקה הגאונית הבאה שתעניק לכם שקט מיידי:

מה עליכם להגיד: בפעם הבאה שמישהו בחייכם - אפילו מישהו שקרוב ויקר ללבכם - מחליט לנדב את השקפתו הבלתי רצויה בנושא אישי, האזינו לו בתשומת לב והשיבו: "יכול להיות שאתה צודק!" ואז, המשיכו הלאה, כרגיל.

למה זה עובד: קודם כל, זו לגמרי תגובה מכובדת והכי חשוב, מכבדת. שנית, היא מוכיחה שאתם מקשיבים ונותנים תוקף לדעה שקיבלתם ובמקביל השיטה הזו נותנת לכם הזדמנות לשנות במהירות את נושא השיחה.

אתם צודקים, לשמוע את הקולגה היהירה שלכם פורשת את משנתה על מותגים לעגלות תינוקות וכיצד היא בחרה את היקר ביותר עבור ילדיה, זה באמת יותר מדי.

זהו. הבעיה נפתרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר