התרגשות בחסידות

נס גלוי: אחרי שהכינו את ילדיו לנורא מכל - האברך התעורר

אחרי שעבר דום לב במהלך השינה ונלקח לבית החולים, הביאו את המלמדים של הילדים על מנת שיהיו איתם ברגעים הקשים • בנס, בזכות התפילות, התעורר היום האברך ושוחח עם ילדיו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נס רפואי: אברך המשתייך לחסידות לעלוב, שלרגעים נדמה היה במהלך השבוע האחרון כי הוא עומד להסתלק מן העולם, התעורר בשעות האחרונות (רביעי) מתרדמתו וכבר שוחח עם בני משפחתו.

המדובר באברך חסידי, בשנות הארבעים לחייו המתגורר בעיר בית שמש ומשתייך לחסידות לעלוב, העובד לפרנסתו כמלמד בחיידר, דמות מוכרת ואהודה בחסידות.

בתחילת השבוע, בלילה שבין ראשון לשני, בעודו יושן בביתו, הבחין אחד מבניו כי אביו משמיע קולות מוזרים. כאשר ניסה להעיר את אביו, והוא לא הגיב, הזעיק את כוחות ההצלה.

הכוננים והחובשים שהגיעו למקום, פתחו במאמצי ההצלה, ופינו אותו בבהילות לבית החולים הדסה עין כרם, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות.

בשל העובדה שהאברך עבר דום לב ומצבו הוגדר אנוש, היו בטוחים כי הם עומדים לפני הגרוע מכל, והחליטו להתכונן לכך ולהכין נפשית את הילדים.

ל'כיכר השבת' נודע בין היתר כי המלמדים של ילדיו בתלמוד התורה, הגיעו לבית על מנת להיות לצידם ולחזקם אם חלילה ייאלצו לבשר להם בשורות שאינן טובות.

האדמו"ר מלעלוב (צילום: יעקב לדרמן)

במקביל, שליח מיוחד הובהל לביתו של האדמו"ר מלעלוב, כדי לעדכן אותו על מצבו של האברך הנמנה על חסידיו. באמצע הלילה, קם האדמו"ר ופתח בתפילות לרפואתו, יחד עם רבים שקרעו שערי שמיים בתפילותיהם בימים האחרונים.

בחסדי שמיים, בנס גלוי, התעורר האברך בשעות אחרונות לאחר שחל שיפור משמעותי במצבו הבריאותי. כאמור, הוא כבר שוחח עם ילדיו - אותם הכינו כבר לנורא מכל.

בחסידות קוראים לציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת האברך יעקב בן מחלה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר