למה לנשים יש כל כך הרבה משימות לבצע ולגברים אין?

השנה היא 2019 ולנשים עדיין יש נטייה להיות אחראיות באופן נפשי (וגם הרבה פעמים - באופן פיזי) על החלק העיקרי של העבודה הקשורה לטיפול בילדים ומטלות הבית. אז איך מורידים מעט מהלחץ? (בית)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רשימת המטלות שלך? אואו, היא ארוכה להחריד: עבודה, ילדים, תשלום חשבונות, ניקוי הבית, בישול - וזהו רק מקבץ קטן. רשימת המטלות של בעלך, לעומת זאת? לדבריו, אין שום דבר דחוף במיוחד שבו הוא צריך לטפל עכשיו.

מה קורה פה? גבירותיי, יש שם לתופעה הזו: היא נקראת "עומס העבודה הבלתי נראה".

מהו עומס עבודה בלתי נראה? ובכן, למרות שהשנה היא 2019, לנשים עדיין יש נטייה להיות אלה שאחראיות באופן נפשי (וגם הרבה פעמים - באופן פיזי) על החלק העיקרי של העבודה האינטלקטואלית והרגשית שקשורה לטיפול בילדים ומטלות הבית. במילים אחרות, גם אם בן הזוג שלכן שותף מלא בביצוע מטלות הבית, זה עדיין לא מסייע להוריד מכן את הלחץ לזכור ולבצע אותן.

לדוגמא, בוא ניקח את רשימת המטלות של בעלך. זה לא שהוא לא תומך בך, לא רוצה לעזור, או טרוד בסימון וי על הסעיפים ברשימה שלו, הוא פשוט לא יכול לצפות משימות עתידיות - כמו העובדה שאת שמה לב שהולך להגמר נייר הטואלט או שצריך לעשות תאום מס - באותה מהירות שבה המוח שלך עובד.

בסדר, אז מה הפתרון? בעוד שאת לא יכולה לשלוט באופן מלא ברשימת המטלות הנפשית שהמוח שלך מייצר במהירות מטורפת, את כן יכולה לעשות מאמץ להביע את זה יותר טוב. יותר טוב, את יכולה להאציל. זה יכול להיות על ידי תליית דף על המקרר שמציין את המשימות ששניכם יכולים לצפות מראש ואז להתמודד עם בחירת שלוש "משימות בלתי נראות" בשבוע, שאת רוצה למחוק מהרשימה. או בקיצור, לעשות כל מה שנדרש כדי לגרום לבעלך להכנס לעניינים, לסייע לך ולהפחית את הלחץ בו את נתונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית