נציג ג'

אליהו ברוכי: "רה"ע בגיבוי ש"ס מנסה להוביל פרובוקציות"

אליהו ברוכי, יו"ר 'יהדות התורה' בפתח תקווה, בראיון סוער תוקף את ראש העיר רמי גרינברג, יו"ר ש"ס המקומית אוריאל בוסו והאם הביקורת בגלל היותו באופוזיציה? הראיון המלא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

אליהו ברוכי, יו"ר 'יהדות התורה' בפתח תקווה, בראיון סוער תוקף את ראש העיר רמי גרינברג, יו"ר ש"ס המקומית אוריאל בוסו והאם הביקורת בגלל היותו באופוזיציה? הראיון המלא מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר'.

כותרות הראיון:

הסערה בעיר: "עברנו ב-15 שנה האחרונות גידול משמעותי של הציבור התורני ותמיד התנהלנו ללא פרסום ותקשורת. במערכת הבחירות השתמשו בגידול להסית נגדנו.

"בחצי שנה האחרונה לא הדלקנו מדורות. דווקא ראש העיר בגיבוי של ש"ס מנסה כל הזמן להוביל פרובוקציות מכוונות נגדנו. הפרובוקציות מגיעות לידי ביטוי קודם בדברים הקטנים, הורידו שלט המורה על זמני השבת, דוחות למפעילי צופרים המכריזים על כניסת השבת.

סערת הבריכה בעיר: "נציג ש"ס הצביע בעד פתיחת הבריכה בשבת, ונציג הבית היהודי הצביע נגד. כשהחליטו לפתוח את הבריכה החדשה עוד בשלב הבניה היו קולות בציבור החרדי שטענו כי זה הזמן לדרוש סגירה של הבריכה בשבתות. העברנו דרישה חזקה לראש העיר הקודם לסגור את הבריכה.

מתחם קשת טעמים: "צודקים סיעת ש"ס בסוגיה הזו. גם בזמן ברוורמן נפתחה חנות בשבת, אז ניסה רמי גרינברג להדליק את השטח. המתחם הזה בש"ס הלכו לתקשורת והיה להם אינטרס להדליק את הנושא הזה.

הקצאות: "ההקצאה שראש העיר החליט להילחם בה היא עמותה שעברה הקצאה, ואין שם השכרה לעמותה אחרת. היא עברה פעמיים במועצת העיר.

סמינר הילדסהיימר: "יושב ראש העיר אצל חכם שלום כהן, מדבר אתו על אפליה של ספרדיות. אם מדברים עם חכם שלום והוא היה מאמין שיש פה אפליה, זאת הייתה התגובה שלו? הוא לא היה נותן לראש עיר להתערב בשיבוץ של תיכונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר