הפטנט הזה לאחסון נייר עטיפה יציל אתכם בחגים האלה

כמה נחמד שניתן לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: להיפטר מגלילי נייר עטיפה עם קצוות קרועים ומרופטים, על ידי שימוש חוזר במשהו שכנראה היינו זורקים לפח האשפה (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

קבלו מאיתנו מבזק חדשות שישמח או אולי דווקא יפחיד אתכם: תקופת החגים אוטוטו כאן ולקראת השנה החדשה אנו רוכשים מתנות למארחים שלנו, לשווער ולשוויגער, לבני הזוג, לילדים או לנכדים.

חלק גדול מהענקת מתנות הוא הנראות החיצונית האטרקטיבית שלהן, דהיינו: נייר העטיפה. בים אם אתם טיפוסים משקיענים המוסיפים סרטים מסולסלים או כאלו סולידיים יותר, המסתפקים בעטיפה בלבד, זהו תנאי בסיסי לנתינה מכל הלב.

אבל, לגלילי נייר עטיפה (למתנות או למחברות וספרי לימוד, זה לא באמת משנה) יש תכונה מטרידה שהם, ובכן, מתגלגלים ובעקבות כך הנייר מתקמט ונשחק. אז קבלו מאיתנו טריק קטן אחד שיפתור לכם את הבעיה: אחסנו את גלילי נייר העטיפה הפתוחים בתוך גרביים ישנים / גרביונים שיצאו מכלל שימוש / מכנסי טייץ של תינוקות שבלו.

מה אתם צריכים: אחד מהפריטים הנ"ל ופח פלסטיק גבוה ונקי.

מה אתם עושים: במידה ובחרתם במכנסי טייץ או בגרביונים, גזרו את החלק העליון שלהם (ליצירת שתי גרביים עצמאיות) ואז טלו גליל נייר עטיפה והחליקו אותו לתוך אחת מהרגליים. חזרו על הפעולה עם שאר הגלילים. אחסנו אותם בצורה אנכית (באופן שהקצה הפתוח והמכוסה כלפי מטה), בפח הפלסטיק.

וזהו, היפרדו יפה לשלום מקצוות גלילים מרופטים ומתסכלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר