מעומק מיטת בית החולים לפסגות הטירול

רואים עולם: עשרות ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם שהו במחנה הנופש של ארגון רחשי לב למען ילדים חולים, בראשות הרב ראובן גשייד באוסטריה ואיטליה (בארץ, שיווקי)

ארגון רחשי לב. (צילום: יחצ)

מחנה נופש החמישים של ארגון רחשי לב לילדים והורים התקיים השנה כמיטב המסורת באוסטריה ובאיטליה, המחנה הוא חלק מפעילות נרחבת המתקיימת לאורך השנה לרווחת הילדים והמשפחות.

הילדים, שחלקם הגיעו היישר ממיטת בית החולים לשדה התעופה באמבולנס החלומות של רחשי לב, נסעו יחד עם בני משפחותיהם, בנות השירות והמתנדבים ובליווי צוות רפואי. הילדים יצאו לטיול בוונציה הקסומה, שברו את הפחד במגלשות המים הגדולות בעולם ובילו יום כיף מדהים בגן העדן של הילדים ה'גארדלנד'.

בחמישי בערב נסעו כולם לאוסטריה שם התארחו במלון המפואר אלטע שמידע של משפחת פדר - תור עולם, שאירחו את הקבוצה באופן יוצא דופן תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. בסרפאוס אוסטריה, נהנו הילדים מטיולים בהרי הטירול, פארקים מרהיבים, הבית ההפוך, מגלשות הרים, שיט וטבילה באגם למרגלות המפלים המרהיבים".

אושרי, אביו של יאיר בן ה-5 הסובל מגידול ראש סיפר בהתרגשות: "זה היה שבוע מאתגר, מהנה, משמח, מלא ברגש ובעיקר שבוע שהעלה חיוך ושמחה על פני הילדים. למחרת חזרתנו יאיר כבר אמר: "מה? למה לא הולכים לטיול? כבר חזרנו לארץ?", אין ספק שדברים טובים נגמרים מהר ודברים טובים לא יכולים לקרות בלי אנשים מדהימים".

על עמותת רחשי לב:

מרכז תמיכה ארצי לילדים חולי סרטן פועלת למען ילדים חולי סרטן כ-30 שנה למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם במגוון פרויקטים מצילי חיים. מימון מחקרים רפואיים, רכישת ציוד רפואי מתקדם והטסות רפואיות, ייעוץ רפואי חובק עולם, מחנות קיץ וחורף בארץ ובעולם, בנות שירות לאומי בבתי החולים שיבא ואיכילוב המנעימות את זמנם של הילדים ומסייעות להורים, מתנדבי שבתות ומלאכי הלילה ובית רחשי לב בשיבא שהינו קמפוס אירוח ענק ומפואר הכולל 20 סוויטות אירוח מרווחות ומאובזרות לרווחת החולים ובני משפחותיהם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר