עוברים דירה או משרד?

איך להזמין הובלות קטנות מהר ובזול עם האתר 'בקטנה'

הובלות הם אחד השירותים הכי מבוקשים כשאחד הדברים המפתיעים ביותר היא שרוב ההובלות אינן מסתכמות בהעברת דירות אלא דווקא בהובלת פריטים מסוגים הנקראים בשם הובלות קטנות (צרכנות)

הובלות קטנות צריכות להיות זולות ומהירות, הן גם חייבות להיות איכותיו (צילום: 123RF)

הובלות הם אחד השירותים המבוקשים במדינת ישראל כשאחד הדברים המפתיעים ביותר שמעטים מודעים אליהם היא העובדה שבניגוד למה שנהוג לחשוב, רוב ההובלות אינן מסתכמות בהעברת דירות אלא דווקא בהובלת פריטים מסוגים שונים או כפי שנהוג לכנות בשם הובלות קטנות.

צריכים להעביר ארון או להוביל מקרר ואפילו דירה קטנה? נראה שאתם צריכים לשכוח מצוות מובילים שמגיעים אליכם עם משאית גדולה ולהתחיל לחשוב באופן יעיל יותר על מוביל אחד או שניים שמובילים פריטים מסוגים שונים עם טנדר או רכב מסחרי מתאים, מפני שכך תוכלו לבצע הובלה קטנה ולהוביל כל פריט באופן מהיר, יעיל ולעתים קרובות גם הרבה יותר זול.

מהי הובלה קטנה, איך תזמינו אותה במחיר זול ומה כל זה קשור אל האתר 'בקטנה'? לפניכם כל התשובות במדריך שיסייע לכם להוביל פריטים בודדים ודירות קטנות במהירות ובמחירים שיכולים להיות זולים בעשרות אחוזים.

מהן הובלות קטנות?

כשהביטוי הובלה נזרק לאוויר, ההקשר הראשוני הוא הובלת דירה או לפחות צוות של מספר סבלים חסונים שמגיעים עם משאית ומתחילים להעמיס חפצים.

אין ספק שהובלות דירה או משרדים הם שירותים מבוקשים אך בפועל, יותר מ-50% מההובלות שמתבצעות במדינת ישראל מסתכמות בפריט בודד או מספר פריטים לכל היותר.

זהו נתון מדהים ששובר את המוסכמות אך גם כזה שטומן בחובו בעיה גדולה מפני שמרבית האנשים שצריכים להזמין הובלה קטנה, נוטים לעשות את זה דרך החברות הגדולות והמוכרות.

בשורה התחתונה, מדוע להזמין חברת הובלה עם משאית גדולה ומספר אנשי צוות כשכל מה שאתם צריכים זה להוביל מקרר? אין ספק שכל אחד יכול להוביל מקרר אך יש כאלה שיעשו את זה בגמישות גבוהה ובמחיר זול יותר ביחס לאחרים, אז מדוע לשלם יותר על אותו שירות בדיוק?

חשוב להבין שלמחיר יכולה להיות משמעות מיוחדת. אומנם כולם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר ולשלם פחות אך כשזה מגיע אל הובלות קטנות העניין מקבל משמעות גדולה עוד יותר.

הסיבה היא שחלק בלתי מבוטל של הובלות קטנות בישראל נובע מרכישות של פריטים כאלה ואחרים. רכשתם סלון חדש או משומש? קבלתם תנור אפייה במתנה או שאולי אתם מחפשים מקרר יד 2?

המשותף לכל הפריטים האלה הוא המחיר הזול של הרכישה והקושי להעביר אותם באופן עצמאי ברכב הפרטי.

המשקל והגודל מחייבים הזמנת הובלה ואם היא לא תהיה זולה ומשתלמת במיוחד, יכול להיות שכל העסקה אינה תצא אל הפועל שהרי מי ירצה לרכוש מקרר משומש ב-800 ש״ח כשההובלה יקרה ועולה כמו המקרר..?

הובלות קטנות מהצד השני מאפשרות להשאיר את העלויות סבירות ולהוזיל אותן באופן משמעותי כך שכל התמונה משתנה והעסקה נשארת משתלמת.

מובילים קטנים מול חברת הובלה

כדי להבין מדוע המחירים והשירות יכולים להיות כל כך שונים כשמזמינים מוביל עם טנדר לעומת חברת הובלה, צריך להבין תחילה את ההבדלים שבין שתי השיטות.

״מובילים קטנים״ עובדים בדרך כלל לבדם ומבצעים את ההובלות עם טנדר או רכב מסחרי מקביל בעוד שחברת הובלה תעבוד בצוותים של מספר מובילים שיבצעו את המשימה עם משאית גדולה שמתאימה בעיקר להובלות גדולות.

ישנם שני הבדלים שנובעים כתוצאה מהשוני התפעולי בין שתי השיטות. ראשית, מובילים קטנים יכולים להתגלות כיותר זריזים וגמישים. צריכים להוביל ספה באותו היום? כנראה שהסיכוי שלכם לעשות את זה עם מוביל קטן יהיה גבוה יותר.

הדבר השני שעולה מהשוני הזה הוא היכולת של מוביל עם טנדר לתמחר כמעט כל הובלה קטנה במחיר יותר זול.

היעדר תשלום למובילים נוספים ואחזקה של טנדר זול לתפעול, מביאים לכך שמוביל קטן יכול לדרוש פחות כסף עבור הובלה קטנה ועדיין לשמור על רווחיות.

אז נכון שאם אתם צריכים לעבור דירה כנראה שעדיף לבחור בחברת הובלה אך בשביל להוביל מקרר? כנראה שמשתלם יותר להזמין מוביל עם טנדר.

איך האתר בקטנה עוזר לכם להזמין הובלות קטנות

צריכים להוביל פריט או פריטים בודדים ואתם תוהים איפה ואיך אפשר להזמין מובילים קטנים במהירות ובמחירים משתלמים? זה בדיוק המקום שבו האתר 'בקטנה' נכנס לתמונה במטרה לאפשר לכל מי שצריך הובלה קטנה, להשוות מחירים של מובילים קטנים במהירות ובקלות.

למעשה, זהו האתר הראשון והיחיד מסוגו שזיהה את הצורך במענה לביקוש הגבוה לשירותי הובלות קטנות ואת הפערים שנוצרים כתוצאה מהזמנת מובילים שאינם מתאימים להובלת פריטים בודדים.

עם יותר מ-100 מובילים קטנים שרשומים באתר, באפשרותכם להשוות הובלות קטנות לפי עיר ולחסוך כסף וזמן.

כל מה שנדרש כדי להתחיל ולהשוות הצעות מחיר הוא למלא טופס שמטרתו לאסוף את הפרטים של ההובלה, את נקודת המוצא והיעד, ולחבר אתכם עם עד 3 מובילים קטנים באזור המגורים שלכם שפנויים בתאריך שבחרתם.

מעבר לכך, שיטת ההשוואה מאפשרת לכם להוזיל את המחירים באופן ניכר שכן כל מוביל מתוך השלושה שפונים אליכם עם הצעות מחיר יודע שאתם משווים את ההצעה שלו מול הצעות של המתחרים שלו ועל כן ישנו מאמץ לתת לכם את הצעות המחיר הכי משתלמות מתוך מטרה שתבחרו בהן.

התוצאה היא אפשרות להזמין הובלה קטנה במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד שיכולים להיות זולים בעשרות אחוזים.

כמה יעלו לכם הובלות קטנות באתר בקטנה?

מחיר הובלה קטנה יכול להיות זול יותר ביחס לממוצע מפני ששיטת השוואת המחירים מביאה לכך שכל מוביל מנסה לתת את ההצעה המנצחת מבין השלוש שאתם מקבלים.

יש אינספור דוגמאות למחירי הובלות קטנות שיכולות להתחיל ב-180 ש״ח להובלה קטנה בסיסית. לפניכם מספר הצעות מחיר שהתקבלו לאחרונה:

  • הובלת מקרר: 250 ש״ח

  • הובלת מדיח כלים: 200 ש״ח

  • הובלת מכונת כביסה: 250 ש״ח

  • הובלת ארון: 200 ש״ח

  • הובלת פסנתר: 550 ש״ח

  • הובלת סוכה: 200 ש״ח

הובלות קטנות בגודל אבל לא באיכות

לפני שנסיים, ברצוננו להדגיש נקודה חשובה. כולם יהיו שמחים להזמין הובלה קטנה במחיר זול אך אף אחד לא רוצה להתמודד עם מצבים לא נעימים שנובעים כתוצאה משירות לקוי.

אף על פי שהובלות קטנות צריכות להיות זולות ומהירות, הן גם חייבות להיות איכותיות ולכן תמיד חשוב לבדוק מי המוביל, לקרוא עליו המלצות ולהכין הסכם (אפילו בסיסי) שכולל את מהות ההובלה. כמו כן חשוב לתת את הדעת לשירותים נוספים כמו אריזה או מנוף הרמה ולהבין איזו הצעת מחיר כוללת את כל הפרטים ומספקת לכם את השירות הטוב ביותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר