מזל טוב

כך עושים את זה: שמלות כלה קייציות וחתונות ישראליות

הקיץ הוא הזמן המושלם להתחתן ולחגוג עם חברים ובני משפחה. בין אם את מחפשת שמלה פשוטה או כזאת אלגנטית. שמלת כלה יכולה להיות יותר מסתם שמלה. היא יכולה להפוך לחלק מהזהות שלך ולייצג את מי שאתה כאדם. שמלת כלה צריכה להיות אחת שמתאימה לאישיות שלך, לסגנון ולטעם שלך (חתונה)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

חתונות קיץ הן לרוב חתונות הנחשבות יותר יקרות מכל שאר עונות השנה ,אך ברור לכולם שחתונה עם מזג אוויר נעים כמו בקיץ היא הדרך המושלמת למסיבה מעולה מלאה בכיף, כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר לקיום חתונה בקיץ כוללות פארקים, חופים, גני אירועים ומקומות חיצוניים אחרים.

חתונה שמתקיימת בפארקים או בגני אירועים היא אידיאלית עבור אלו המחפשים לחבר את האורחים שלהם לטבע ולתת להם חוויה מיוחד במינה. ישנם זוגות שמעדיפים מיזוג ורוצים לעשות חתונה בהיכל או באולם סגור עם תאורה ייחודית ואווירה חמימה יותר, חתונה שמתקיימת באולם היא מושלמת למי שמחפש שהאורחים שלו ירקדו כל הלילה.

עונת הקיץ מצוינת גם לפרחים מכיוון שהם בפריחה מלאה בתקופה זו של השנה. זה אומר שהחתונה שלכם יכולה להתמלא בצבעים מרהיבים של פרחים כמו ורדים, חבצלות, אירוסים, צבעונים ועוד!

חתונות בישראל

ההיבט הראשון שקיים ברוב החתונות בישראל הוא הטקס המסורתי שלפניו מתקיימת קבלת פנים מפוארת של האורחים עם בופה עשיר והמון אוכל מיוחד מכל קצוות העולם, ישראל מוכרת בכל העולם באופי הקולינרי המיוחד שלה המשלב מאכלים בסגנון פיוז’ן מצפון אפריקה דרך צפון ומרכז אמריקה אל עבר אסיה הרחוקה.

ההיבט השני שניתן לראות בחתונות ישראליות הם המתנות שבדרך כלל מתקבלות במזומן או בהמחאות אל הכספת שנמצאת לרוב בכניסה של האולם, האורחים שנכנסים לאירוע מכינים מעטפות עם הסכום אותו הם רוצים לתת במתנה לחתן ולכלה לכבוד חתונתם ומכניסים את אותה המעטפה לכספת / קופה.

ההיבט השלישי הוא שאין צבעים ספציפיים לשמלת כלה, למרות שלרוב כלות מחליטות ללבוש את הצבע הלבן, אך הכלות בישראל אוהבות לגוון ולהיות נועזות ביותר עם צבעים מיוחדים כמו אדום פרחוני או אפילו משלבות במהלך החתונה כמה וכמה שמלות כלה שונות.

ההיבט הרביעי הוא שלאחר חתונות ישראליות אוהבים הזוגות לערוך ירח דבש מיוחד מעבר לגבולות ישראל, כמובן שזה לא גורף לכלל המתחתנים בישראל אך המון זוגות מחליטים שלאחר חתונתם ימריאו לחופשה מפנקת שתתן להם לנוח מכל הלחץ כמובן מחוץ לישראל.

הקיץ הוא התקופה בשנה שבה אנשים רוצים להתחתן, זמני האור יותר ארוכים וכך היום מתארך לו.
יתר על כן, הקיץ הוא הזמן המושלם בשנה לחתונה בחוץ. תוכלו להתחתן בחוץ תחת קרני השמש או אפילו מתחת לכוכבים תוך הנאה ממזג האוויר החם והאוויר הצח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר